in ,

Aito M9, ki je nastal s podporo Huaweija, razvaja z množico zaslonov

V tem elektrificiranem šestsedežnem SUV-ju je več zaslonov in projicirnih površin kot sedežev za potnike.

Aito, kitajsko skupno podjetje družb Huawei in Seres, je predstavilo svoj paradni šestsedežni SUV z imenom M9. Elektrificirani model je opremljen s številnimi naprednimi funkcijami, vključno z najnovejšo tehnologijo, ki jo zagotavlja Huawei, številnimi zasloni in dvema projektorjema, ki lahko v vozilu in zunaj njega nudita kinematografsko izkušnjo.

Aito M9 je velik SUV s sodobnimi oblikovnimi potezami in elegantno, a precej generično karoserijo. Vrhunec so visokotehnološki žarometi, ki spominjajo na Huaweijevo limuzino Luxeed S7. Svetlobne enote so opremljene s prilagodljivo matrično LED-tehnologijo in lahko prepoznavajo pešce in druga vozila, medtem ko lahko vgrajeni projektor vsako ravno površino spremeni v 100-palčni zaslon.

Če ne marate drive-in kina in karaok na prostem, vam bo verjetno bolj všeč druga možnost, ki je prijazna do cinefilov. V kabini je laserski projektor in izvlečna 32-palčna plošča, ki potnikom na zadnjih sedežih omogoča uživanje v filmih, igrah ali televizijskih oddajah iz udobja svojih sedežev.

Armaturna plošča Aita M9 je podobna Mercedesovemu hyperscreenu, saj se na njej nahaja trojica zaslonov. 12,3-palčna digitalna instrumentna plošča, 15,6-palčni osrednji zaslon infozabavnega sistema in 16-palčni zaslon za potnike spredaj so združeni s 75-palčnim head-up zaslonom in še štirimi tablicami za vsakega od potnikov zadaj (poleg laserskega projektorja), vse pa delujejo na Huaweijevem sistemu HarmonyOS 4. Edinstvena je tudi zvočna izkušnja, ki jo omogočata Huaweijev avdio sistem s 25 zvočniki z močjo 2.080 W in tehnologija aktivnega zmanjševanja hrupa.

Šestsedežno notranjo razporeditev SUV-ja je mogoče preoblikovati glede na potrebe potnikov, kot je prikazano v uradni galeriji, ki prikazuje konfiguracijo z dvojno posteljo. Vsi sedeži so električno upravljani, pri čemer jih večina omogoča nastavitev v 14 smereh, ogrevanje in ventilacijo. Kar zadeva varnost, je Aito M9 opremljen s 27 senzorji in najnovejšim sistemom Huawei ADS 2.0.

Aito M9 je nekoliko večji od BMW X7, saj v dolžino meri 5.230 mm, v širino 1.999 mm, v višino 1.800 mm, medosna razdalja pa znaša 3.110 mm. Kljub svoji velikosti ima deklarirani koeficient zračnega upora 0,264 Cd, kar je za ta segment precej impresivno. Po podatkih Aitove uradne spletne strani ima Xuanwu strukturo iz tlačno litega vroče oblikovanega jekla za jedrske podmornice, medtem ko Autohome poroča, da je karoserija iz 80 % aluminijeve zlitine.

Aito je napovedal dve možnosti pogona za M9 – popolnoma električni in s podaljševalnikom dosega. BEV je opremljen z dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 390 kW (530 KM) moči, in 97,7 kWh baterijskim sklopom iz CATL-a, ki omogoča 630 km dosega CTLC. Po drugi strani ima EREV pod pokrovom 1,5-litrski motor/generator s turbinskim polnilnikom, dva elektromotorja s skupno močjo 365 kW (496 KM) ter 42 kWh ali 52 kWh akumulatorje podjetja CATL. Ta konfiguracija omogoča kombiniran doseg med 1.362 in 1.402 km s popolnoma napolnjeno baterijo in polnim rezervoarjem goriva.

Novi model proizvaja podjetje Seres, Huawei pa dobavlja električni pogonski sklop, senzorje, informacijsko-zabavni sistem in drugo. Kot nakazuje že ime, je M9 umeščen nad obstoječa SUV-ja M5 in M7. Tako bo tekmoval s podobno velikimi modeli na kitajskem trgu, kot so Li Auto L9, Nio ES8, HiPhi X, Hongqi E-HS9, ter luksuznimi SUV-ji evropskih proizvajalcev, kot sta BMW X7 in Mercedes-Benz GLS.

Aito M9 je na Kitajskem že mogoče naročiti po ceni med 469.800 juanov (65.726 USD) in 569.800 juanov (79.717 USD). Prve dobave so napovedane za začetek prihodnjega leta.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ta Jeep Wrangler ima telo Land Roverja Defender in srce GM LT1 V8

Nova Lancia Ypsilon razkrita še pred uradno premiero v februarju