Mercedes opušča jajčasto obliko svojih električnih avtomobilov in oznako EQ

V želji po čim večji učinkovitosti in dosegu je Mercedes svojim prvim sodobnim električnim vozilom namenil zelo značilno, čeprav nekoliko brezosebno obliko. Vendar pa polikan videz ni bil dobro sprejet, zato avtomobilski proizvajalec zdaj pravi, da želi svojim električnim vozilom dodati nekaj več sloga.

EQS ima na primer koeficient zračnega upora 0,20, kar ga uvršča med najbolj aerodinamične avtomobile na cesti. Na žalost pa poročila kažejo, da njegova zasnova ne nagovarja preveč Mercedesovih glavnih kupcev, kar ga postavlja pred zagato. Po besedah Christopha Starzynskega, podpredsednika za avtomobilski inženiring pri Mercedesu, bo znamka vložila več truda v to, da bodo njena vozila bolj estetska.

“Dobili smo to pripombo in jo jemljemo resno,” je Starzynski povedal za Top Gear. “Ob pogledu na [oblikovalski] jezik v modelu Concept CLA in morda ob pogledu malo dlje v prihodnost, mislim, da lahko vsekakor vidimo, da bo prišlo do prilagajanja na tem področju.”

Concept CLA je še vedno precej polikan, vendar so njegovi proporci nekoliko bolj tradicionalni, z dolgo ravno masko motorja, v nasprotju s kratkim zaobljenim sprednjim delom modela EQS. Kljub temu je še vedno precej aerodinamičen, Mercedes pa obljublja, da bo v testnem ciklu WLTP dosegel več kot 466 milj (750 km).

Starzynski je dejal, da koncept CLA nakazuje, kaj lahko pričakujemo od prihodnjega oblikovanja Mercedesovega programa EQ. To je tudi znak, da se bo še kaj zgodilo v zvezi z imeni. Za razliko od modelov EQE, EQS in EQC se ta model izogiba oznaki “EQ”.

To je del prihodnje proizvajalčeve strategije poimenovanja avtomobilob. Starzynski je dejal, da Mercedesov načrt, da bo postal povsem električen, sicer ne želi opustiti blagovne znamke EQ, vendar bo dodajanje dveh črk na začetek vsakega modela nekega dne nepotrebno.

In ta dan bo morda prišel prej, kot pričakujete. Izvršni direktor je razkril, da bo povsem električni razred G prvi, ki bo opustil poimenovanje s črko EQ, ko bo premierno predstavljen v prvem četrtletju letošnjega leta.

Kljub prilagoditvam je Starzynski dejal, da je Mercedes z blagovno znamko EQ precej zadovoljen. Čeprav ima nekaj težav na Kitajskem, kjer je želja po luksuznih električnih vozilih šibkejša, kot je upal, znamka drugje deluje uspešno.

“Tudi v Evropi smo precej zadovoljni, saj vidimo, da se število BEV [baterijskih električnih vozil] na splošno povečuje,” je dejal Starzynski. Medtem pa so v ZDA “na strani električnih vozil zgodnji uporabniki, ki so se v bistvu odločili za drugo znamko, ker v tem segmentu niso imeli električnega Mercedesa. Veliko kupcev smo pritegnili nazaj k naši znamki. To je zelo pozitiven znak.”

Čeprav priznava, da Nemci “niso najbolj optimistični ljudje”, je uspešnost znamke EQ na večini trgov označil za “dejansko precej optimistično”.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO