in , ,

Novi Hyundai Creta N-Line ima turbo motor s 160 KM

Na žalost pa ta precej prikupni kompaktni SUV ni namenjen nam v Evropi.

Tako kot Volkswagen ali Toyota je tudi Hyundai že dolgo časa globalno dejavna avtomobilska skupina. Zato so na voljo različni modeli glede na trg in celino. Med njimi je tudi Hyundai Creta v Indiji, ki je zdaj predstavljen v športni različici N-Line.

4,30 metra dolga Creta je na različnih svetovnih trgih na voljo od leta 2019 in je pred kratkim doživela obsežno prenovo, s katero je sprednji del dobil bolj ravno in umirjeno obliko. Hyundai je zdaj objavil prve slike nove različice N-Line, več podrobnosti pa bo objavljenih pozneje, 11. marca. Prvenec bo sprva potekal v Indiji, drugi trgi, kot je Brazilija, pa bodo model dobili prihodnje leto. Model N-Line ima dodatne športne elemente; to načelo med drugim poznamo iz nedavno predstavljenega modela i20 N Line. Mreža hladilnika je ekskluzivna, odbijač ima svoje izreze, 18-palčna platišča pa so edinstvena za ta model. V nasprotju z barvo karoserije je tudi bleščeča streha, rdeči poudarki in privlačen spojler na prtljažnih vratih.

Hyundai Creta N-Line bo sprva prišla na trg v Indiji, pozneje pa še v Braziliji. Žal tega SUV-ja v Evropi ne bomo videvali.

Notranjost še ni bila predstavljena, vendar bo imela enake novosti kot običajna Creta. To pomeni armaturno ploščo s sodobno postavitvijo z dvema 10,25-palčnima zaslonoma in digitalnim kokpitom. V Evropi jo med drugim poznamo iz novega modela Kona. Sredinski zračniki in nove naprave za upravljanje klimatske naprave so nameščeni neposredno pod armaturno ploščo. N-Line ima rdeče okrasne elemente in ekskluzivne logotipe. Oprema vključuje več zračnih blazin, kamere, prilagodljivi tempomat, samodejno zaviranje v sili in opozorilnik za zapustitev voznega pasu.

V Indiji je Creta N-Line na voljo z 1,5 turbo bencinskim motorjem s 160 KM in 253 Nm navora. Menjalnik je lahko 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni z dvojno sklopko. Za druge različice indijske Crete Hyundai ponuja tudi 1,5-litrske motorje z naravnim polnjenjem s 115 KM in 1,5-litrske turbodizle s 116 KM. Menjalnik je v teh primerih lahko ročni, samodejni CVT ali tradicionalni 6-stopenjski samodejni.

Na žalost smo pri modelu Creta ostali praznih rok. Razlog je očiten: z Bayonom in Kono ima Hyundai v svojem programu v Evropi dva SUV-ja istega formata, Tucson pa se prav tako uvršča nad njiju. Podobno je pri Škodi, kjer sta bila dva modela, Slavia in Kushaq, razvita izključno za Indijo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Hardcore različica Porscheja Taycan bo debitirala 11. marca

Ta kitajski Hummer je neustavljiv električni terenec