in ,

Seres 5, 7 in 9: Luksuzni SUV-ji, ki bodo predstavljeni po vsem svetu

Kitajski proizvajalec namerava letos izvoziti 50.000 vozil

Kitajski proizvajalec Seres naj bi bil v Nemčiji dejaven že od leta 2020, vendar je bilo opaziti le malo ali nič. Za uvoz je očitno odgovorno podjetje Indimo, ki se imenuje tudi “Seres Germany“. Manj znani trgovci, kot so DFSK Voges, EU-Mayer, Car Union in Brugger-Henning, ponujajo tudi prvi Seres 3. Vendar se znamka še ni pojavila v nemških statističnih podatkih o registraciji.

Seres pa je svoj prvi avtomobil evropski stranki predal šele junija 2023. V prihodnosti želi biti družba močneje prisotna na svetovnem trgu. Podjetje je zdaj objavilo svoje širitvene cilje. Do konca leta 2024 želi izvoziti približno 50.000 vozil v tujino, v treh letih jih povečati na 200.000 in do leta 2030 izvoziti pol milijona vozil. Do leta 2030 želi podjetje Seres postati ena od desetih največjih luksuznih blagovnih znamk. Seres je trenutno prisoten v približno 20 državah, do leta 2024 pa naj bi dodali še 30 do 40 trgov. Podjetje Seres želi najprej okrepiti svojo lokalno prodajno in servisno mrežo. V ta namen želi v tujini ustanoviti lastna prodajna podjetja in celo vzpostaviti proizvodne obrate.

Seres 5 bo v Evropi dobil večja in močnejša sorodnika Seres 7 in Seres 9

Proizvajalec, ki je bil ustanovljen leta 2016, se osredotoča na luksuzne SUV-je z veliko tehnologije, zlasti na modele Seres 5, Seres 7 in Seres 9, ki jih namerava “lansirati po vsem svetu”. Gre za baterijska električna vozila (BEV) in vozila s konceptom podaljševalnika dosega. Seres 5 smo že predstavili; 4,71 metra dolg tekmec Tesle Model Y ima do 430 kW moči in doseg do 530 km. Z različico s podaljševalnikom dosega je mogoč celo do 1455 kilometrov, čeprav po manj zahtevnem kitajskem standardu CLTC.

Seres 7

Znamka je jeseni 2023 na sejmu IAA predstavila model Seres 7, ki je očitno enak kitajskemu modelu Aito M7. Po podatkih portala CneVPost gre za 5,02 metra dolg in 1,78 metra visok luksuzni SUV. Kitajski model poganjata dva pogona za podaljšanje dosega: model s pogonom na zadnji kolesi združuje 90 kW turbinski bencinski motor in 200 kW električni motor, različica s pogonom na vsa kolesa pa ima tudi 130 kW prednji motor, ki poveča sistemsko moč na 330 kW. Na voljo je tudi izbira med pet- in šest-sedežno različico. Tehnična oprema vključuje vrata, stopnice in senčnike z električnim upravljanjem. Baterija s kapaciteto 40 kWh zagotavlja izključno električni doseg 195 oziroma 165 kilometrov po standardu WLTP.

Nazadnje, model Seres 9, ki je prikazan tudi na naši naslovni sliki, je paradni konj znamke. SUV, ki je bil predstavljen šele decembra 2023 kot Aito M9, je prav tako najnovejši model in s 5,23 metra dolžine in 1,80 metra višine tudi največji. Na Kitajskem je vozilo na voljo kot BEV in kot vozilo s podaljševalnikom dosega. Aito M9 BEV poganjata dva elektromotorja s 160 kW spredaj in 230 kW zadaj, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 4,3 sekunde. Baterija s 100 kWh po podatkih CLTC zagotavlja doseg 630 km, temelji pa na 800-voltni platformi podjetja Huawei – proizvajalec mobilnih telefonov je skupaj s podjetjem Seres ustanovil skupno podjetje Aito.

Seres 9

Različica s podaljševalnikom dosega združuje bencinski motor s 112 kW in dva elektromotorja (165 kW oziroma 200 kW). To pomeni, da naj bi standardni sprint trajal 4,9 sekunde. Na voljo sta bateriji s kapaciteto 42 in 52 kWh, kar po podatkih CLTC omogoča električni doseg 225 km in 275 km. Tehnološke funkcije vključujejo matrične luči LED, najmanj 10 zaslonov v notranjosti, posebno svetel in visoko ločljiv zaslon Head-up s funkcijo razširjene resničnosti ter zračno vzmetenje. Avtomobil ponuja tudi spremenljiv koncept sedežev za tri do šest potnikov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Stellantis zaradi težav s stranskimi zračnimi blazinami odpoklical 284 tisoč vozil Dodge Charger in Chrysler 300

Prvi mož Bentleyja nenadoma odstopil