Znana imena modelov električnih avtomobilov so v modi. VW razmišlja o uvedbi še enega električnega Golfa, Mercedes pa naj bi električno različico razreda G namesto EQG poimenoval “G 580 s tehnologijo EQ“. Renault se niti ni oddaljil od imen, kot sta Megane ali Scenic. Z električnim Cliom naj bi se kmalu pridružil še en model.
Aktualni Renault Clio je na trgu od leta 2019. Njegov naslednik bo na trg prišel leta 2026. Tako kot sedanji Clio V bo tudi Clio VI na voljo s popolnoma hibridnim pogonom, pa tudi kot električni avtomobil, poroča Autocar. Motorji z notranjim izgorevanjem (in verjetno tudi hibridne različice) bodo še naprej uporabljali arhitekturo CMF-B, na kateri temelji tudi sedanji Clio. Električna različica pa naj bi temeljila na nekoliko večji različici platforme AmprR Small. Ta naj bi bila na voljo v treh velikostih:
– AmpR Small: majhna različica za novi Renault Twingo Electric
– AmpR Small: srednja različica za Renault 4 in Renault 5
– AmpR Small: velika različica za Renault Clio
Torej dve platformi za novi Renault Clio. Vendar sta AmpR Small in CMF-B tehnično povezani, kot je jasno razvidno iz stare oznake CMF-B-EV za električno arhitekturo. Platformi naj bi bili v približno 60 odstotkih enaki, zlasti pritrdilne točke in dimenzije so enake. Zato lahko dobita enak “klobuk” – z drugimi besedami, platformi lahko nosita enako karoserijo. Vizualno naj bi se novi Clio bistveno razlikoval od sedanjega modela. Renaultov glavni oblikovalec Gilles Vidal se bo verjetno zgledoval po električnem Meganu in električnem Scenicu.
Renaultova električna vozila s starimi imeni
In dolžina? S 4,05 metra je sedanji Clio tipičen majhen avtomobil v segmentu B, enakovreden modeloma VW Polo in Opel Corsa. Vendar bo novi električni Clio le dva centimetra daljši od Renaulta 5 – to je 3,94 metra. Novi Clio Electric torej ne bo veljal za starejšega brata Renaulta 5. Renault ga bo raje predstavil kot vizualno alternativo retro modelu. Električni Clio pa naj bi ponujal bistveno več prostora za noge zadaj in več prtljažnega prostora. Več prostora zadaj ne bi bilo slabo, saj v R5 nismo mogli spraviti nog pod sprednji sedež, ko je bil v najnižjem položaju. Manj pereč je prtljažni prostor, saj Renault 5 ponuja od 326 do približno 1.000 litrov, kar je komaj kaj manj kot aktualni Clio (340-1.069 litrov).
Električni Clio naj ne bi bil dražji od Renaulta 5, ki naj bi ga začeli prodajati leta 2025 po ceni od 25.000 evrov. Osnovna cena okoli 30.000 evrov bi se dobro ujemala z vrzeljo med Renaultom 5 in električnim Meganom (od 35.600 evrov). Clio E-Tech Electric bo kljub svoji nekoliko manjši velikosti verjetno tekmoval s Peugeotom E-208 in Opel Corso Electric. MG4 Electric, ki je v poročilu omenjen kot še en tekmec, je s svojimi 4,29 metra bolj konkurenčen Renaultu Megane Electric.
Ni še znano, kako velik bo novi električni Twingo, ki bo predstavljen v začetku leta 2025; sedanji Twingo E-Tech Electric meri 3,61 metra. Novinec bo konkuriral Fiatu 500 Electric in avtomobilom skupine VW, ki bodo prav tako predstavljeni leta 2025 in bodo stali 25.000 EUR.