Volkswagen je model ID.3 temeljito nadgradil. Med najpomembnejše novosti sodijo nova različica pogona ID.3 Pro S s 170 kW, dolgo pričakovani osvetljeni drsniki za klimatsko napravo in glasnost, izboljšano načrtovanje polnjenja in nenazadnje predkondicioniranje baterije pred hitrim polnjenjem.
Novi motor z močjo 170 kW je kombiniran z že znano baterijo s 77 kWh – domnevno gre za enako kombinacijo kot pri modelu Cupra Born. Po navedbah VW je motor dodatno razvita različica prejšnjega električnega motorja. Strojna oprema je lahko celo enaka, saj se lahko na nekaterih trgih po nakupu še vedno odločite, ali želite povečati moč s 150 na 170 kW s funkcijo na zahtevo. S povečanjem na 170 kW se sprint skrajša na 7,1 sekunde, poraba energije je določena na 15,6 do 16,3 kWh/100 km, doseg po WLTP pa na do 559 kilometrov.





Predprodaja različice Pro S s petimi sedeži se je že začela; nova različica je na voljo v konfiguratorju z osnovno ceno 47.595 evrov. Od te se odšteje 3.570 evrov popusta („VW okoljski bonus“). V konfiguratorju VW je na voljo tudi različica ID.3 Pro z motorjem zadaj s 150 kW in 58 kWh baterijo, ki bo verjetno še naprej v ponudbi. Starega modela ID.3 Pro S s 150 kW, 77 kWh baterijo in štirimi sedeži pa ni več na voljo. V kratkem bo mogoče naročiti še druge različice modela ID.3. Napovedana sta že ID.3 GTX z 210-kW pogonom na zadnji kolesi in 240-kW pogonom na zadnji kolesi, imenovan ID.3 GTX Performance. 77 kWh baterijo novega vozila ID.3 Pro S je zdaj mogoče polniti z največ 175 kW – prej je bilo to mogoče z največ 170 kW. Predkondicioniranje skrajša čas polnjenja, zlasti pozimi. Začne se samodejno, ko v navigacijsko napravo kot cilj vnesete postajo za hitro polnjenje. Vendar lahko predkondicioniranje zaženete tudi ročno (kot pri VW ID.7).
V notranjosti ima ID.3 večji zaslon na dotik (12,9 palca namesto 12,0 palca). Pod njim so zdaj vgrajeni dolgo pričakovani osvetljeni in bolj ergonomsko oblikovani drsniki na dotik za uravnavanje temperature in glasnosti v notranjosti. Načinov menjalnika P, N, R in D ni več mogoče aktivirati z vrtljivim gumbom na zaslonu, temveč (tako kot pri ID.7 in ID. Buzz) z ročico na volanskem obroču. Razvit je bil tudi večfunkcijski volan. Glasovni pomočnik Ida, ki lahko prek povezave z Wikipedijo odgovarja tudi na vprašanja o znanju, ima zdaj dostop tudi do umetne inteligence ChatGPT. VW obljublja tudi izboljšan načrtovalnik e-cest (tj. izboljšano načrtovanje polnjenja v navigacijskem sistemu).





Serijski asistenčni sistemi ID.3 Pro S vključujejo tempomat (ki ga je mogoče nadgraditi s prilagodljivim tempomatom ACC), opozorilnik za zapustitev voznega pasu, sistem za preprečevanje trčenja in prepoznavanje prometnih znakov. Vedno je na voljo tudi opozorilnik za nevarnost na kraju samem (Car2X). Opcije vključujejo izboljšano pomoč pri potovanju z uporabo podatkovnega roja, samodejno izvedbo shranjenega parkirnega manevra, funkcijo daljinskega upravljanja parkiranja prek pametnega telefona in sistem opozarjanja na izstop. Kot opcija je na voljo tudi nov avdio sistem Harman Kardon. Razvita je bila nova aplikacija za dobro počutje, s katero lahko upravljate osvetlitev, zvok in klimo v različnih načinih. Načini Fresh Up (osvežitev), Calm Dow (sprostitev) in Power Break (premor) bodo na voljo ob začetku prodaje.


