in , ,

BMW serije 5 Touring: Ob začetku prodaje na voljo tudi paket M

Vsi, ki cenijo določeno športnost, bodo v novi bavarski kombilimuzini takoj našli, kar iščejo.

Ne želite preveč obremeniti svoje denarnice, vendar se tudi ne želite odpovedati določeni športnosti in videzu? To je bilo pri BMW že od nekdaj mogoče s paketom M kot alternativo modelu M5, da bi se lahko vsaj malo poigrali z modifikacijami. Dodatna prednost je, da so vsi dodatni deli homologirani ob začetku prodaje vozila. S tem odpade potreba vnosa pri registraciji ali težave z natančnostjo vgradnje tretjih dobaviteljev.

BMW je februarja predstavljeni seriji 5 Touring (G61) takoj ob uvedbi na trg dodal paket M. Na voljo so spremembe aerodinamike, notranjosti, podvozja in ključa vozila – da, prav ste prebrali. To pomeni, da se lahko novopečeni lastnik serije 5 ali i5 Touring postavi med garde M5, ne da bi zastavil svojo hišo. Nekoliko mogočnejši in močnejši videz je predvsem posledica zunanjih dodatkov paketa „Sport package“ ali „Sport package Pro“. Izdelani so iz plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFRP), in niso namenjeni le izboljšanju videza, temveč tudi spodbujanju lahke konstrukcije in rahlemu izboljšanju aerodinamike. Celoten paket sestavljajo tridelni sprednji nastavek, nastavki stranskih kril, poudarjeni trakovi, pokrovi zunanjih ogledal, aerodinamični pokrov iz aramida za večjo elektromagnetno prepustnost, tridelni zadnji difuzor, strešni spojler in zadnja rebra.

BMW 5 Touring s paketom M (rdeči) in brez njega (modri)

Za ustrezen pridih v notranjosti BMW ponuja obrobe pragov vrat iz karbona ali aluminija z napisom „M-Performance“. Paket M vključuje tudi talne preproge z usnjenim robom, okrasnimi šivi v kontrastnih barvah in všitim trakom v barvah BMW M. Oh, da, ključ avtomobila. Ključ je opremljen z etuijem iz alkantare in usnja v karbonskem videzu, tako da lahko brez prask preide vse življenjske dogodke zunaj uporabe v avtomobilu. Karbonski pokrovček za bencin je na voljo tudi za različice serije 5 Touring z motorjem z notranjim izgorevanjem in priključnim hibridom.

Lita platišča in športni zavorni sistem so verjetno bolj zabavni za vožnjo kot etui ključa. Izbirate lahko med kompleti platišč s premerom od 19 do 21 palcev za letne in zimske dni. Značilna BMW-jeva zasnova s prečnimi kraki je na voljo v 21-palčni izvedbi v barvah „Bicolor Jet Black“ in „Frozen Midnight Grey“. Tisti, ki ne marate tako razkošnega videza, se lahko odločite za 19-palčna platišča v mat črni barvi. Z izjemo največje dimenzije platišča so zimska kolesa primerna tudi za snežne verige. Na vrhu so žepi za shranjevanje pnevmatik. Konec koncev morajo biti prav tako udobni kot ključ. 20-palčni zavorni sistem z rdeče pobarvanimi zavornimi čeljusti in štiribarvnim logotipom M poskrbi za malce žgečkljivosti pri zaviranju. Ta močno grize s šest-batnimi aluminijastimi fiksnimi zavornimi čeljusti spredaj in eno-batnimi plavajočimi zavornimi čeljusti zadaj. Za dobro hlajenje naj bi poskrbele tudi notranje prezračevane in perforirane lahke zavorne plošče.

BMW še ni posredoval podatkov o ceni paketa M. Vendar pa se zdi gotovo, da se bo dobro ujemal s podobo lokalnega tuning srečanja.               

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Mercedes trdi, da po cestah še vedno vozi 80 odstotkov vseh izdelanih primerkov razreda G

Mercedes-AMG CLE53 Cabriolet s 443 KM in neskončnim prostorom za glave potnikov