in , ,

Mercedes-AMG CLE53 Cabriolet s 443 KM in neskončnim prostorom za glave potnikov

Od nič do sonca v samo 20 sekundah.

Prva AMG-različica novega razreda CLE je bila predstavljena konec leta 2023, zdaj pa je čas, da se stvari nekoliko prevetrijo. Spoznajte Mercedes-AMG CLE53 Cabriolet, ki združuje 443 konjskih moči in možnost vožnje z odprto streho.

To moč zagotavlja isti 3,0-litrski vrstni šestvaljnik s turbinskim polnilnikom, ki se uporablja tudi pri različici s trdo streho. Ista je tudi funkcija overboost, ki začasno poveča največji navor na 606 Nm. Ta najvišji navor je v resnici plato, ki zagotavlja konstanten navor v območju od 2.200 do 5.000 vrtljajev na minuto. Navor na tla prenaša devetstopenjski samodejni menjalnik, ki prek sistema 4Matic poganja vsa štiri kolesa. Kabriolet je nekoliko počasnejši od različice s trdo streho, saj doseže 100 km/h v 4,1 sekunde. Elektronsko omejena najvišja hitrost 250 km/h je še vedno enaka.

Vizualno ima CLE53 Cabriolet enake karoserijske posodobitve kot kupe. Spredaj in zadaj je v primerjavi s standardnim modelom nekoliko širši, zato je dobil blatnike, značilne za AMG. Nos ima športno masko z rešetko Panamericana, na zadku pa najdete za AMG značilne štiri ovalne zaključke izpušnih cevi. Če se preselimo v notranjost, izboljšave AMG vključujejo posebne zaslone za 12,3-palčni voznikov in 11,9-palčni osrednji zaslon, sedeži pa dobijo posebno blagovno znamko. Nadgrajeni sedeži AMG Performance z izrazitejšimi vzglavniki so na voljo po želji.

Dodatno oblazinjenje bo morda prišlo prav. CLE53 ima ojačano podvozje, da se lažje spopade z izgubo strehe, vzmetenje AMG Ride Control pa je serijsko. Serijsko je tudi krmiljenje z zadnjo osjo, ki se lahko pod hitrostjo 60 km/h obrne nasproti sprednjim kolesom za do 2,5 stopinje. Nad to hitrostjo se zadnja kolesa zavrtijo vzporedno s sprednjimi do 0,7 stopinje. Po Mercedesovih besedah to zagotavlja večjo smerno stabilnost pri višjih hitrostih.

Tako kot pri obstoječem kabrioletu razreda CLE tudi pri različici AMG voznika in sopotnika na sprednjih sedežih grejeta sistema Airscarf in Aircap. Sistem Airscarf, ki je serijsko nameščen v modelu CLE53, piha topel zrak na vratu tistih, ki sedijo spredaj. Aircap z deflektorji na vetrobranskem steklu in zadnjih naslonih za glavo usmerja zrak nad odprto streho in tako preprečuje odbijanje, ko je streha spuščena. Streha je izdelana iz tkanine in jo je mogoče uporabljati pri hitrosti do 50 km/h. Odpre in zapre se v približno 20 sekundah.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BMW serije 5 Touring: Ob začetku prodaje na voljo tudi paket M

Nautilus Hybrid je argument za Lincolnovo prihodnost