Od leta 2025 Suzuki v Evropi ne bo več prodajal majhnega modela Ignis, kombilimuzine Swace in SUV Jimny, zato tudi ne v Nemčiji. Japonski proizvajalec se je tako odločil, da bi upošteval nove, strožje mejne vrednosti CO2, ki jih od leta 2025 predpisuje Evropska unija.
Suzuki v praksi zmanjšuje evropski doseg svojih bencinskih, blagih hibridnih in popolnoma hibridnih modelov, da bi se izognil neizogibnim kaznim zaradi preseganja novih mejnih vrednosti emisij. Nova povprečna vrednost, ki bo veljala od leta 2025, je 93,6 g/100 km WLTP CO2 v primerjavi s prejšnjo 95,0 g/km NEDC. Zato mora Jimny, ki je že nekaj časa na voljo le kot gospodarsko vozilo brez zadnjih sedežev, umreti. Za slovo je bil v Nemčiji že napovedan bogato opremljen poseben model Jimny Horizon.
Suzuki Jimny


Od naslednjega leta bodo v Suzukijevi ponudbi le še modeli Swift, S-Cross, Vitara in Across s 100-odstotno elektrificiranimi pogonskimi sklopi, vključno z blagim hibridom, popolnim hibridom in priključnim hibridom. In vse to med čakanjem na prvi električni Suzuki, ki bo v Evropi predstavljen konec leta 2025.

Uradnega predogleda prvega električnega Suzukija še vedno ni, vendar zadnji podatki s predstavitve koncepta eVX v Indiji govorijo o globalni prodaji leta 2025, z baterijo 60 kWh in dosegom 550 km. Serijska različica modela eVX bo prva od petih električnih predstavitev, ki jih je Suzuki napovedal do leta 2030.

Ob napovedi odhoda modelov Ignis, Swace in Jimny je podjetje napovedalo tudi, da ne bo razvijalo športne različice modela Swift, Swift Sport. Ta si je v zadnjih letih ustvaril svojo nišo oboževalcev. Vendar pa njegovih sprva 140 in pozneje blago hibridiziranih 129 KM negativno vpliva na povprečne emisije CO2 modelne serije. Ne pozabite, da Suzuki pri izračunu emisij CO2 svojih avtomobilov v Evropi ni osamljen, temveč je v povprečju s ponudbo Mazde, Subaruja in Toyote, ki so se vsi proizvajalci zavezali k elektrifikaciji svojih modelov.
Suzuki EVX Concept


Spodaj so predstavljeni podatki o Suzukijevi prodaji na razširjenem evropskem trgu 28 držav od januarja do maja 2024, kjer je japonski koncern na 13. mestu. V Nemčiji ima znamka 0,9-odstotni tržni delež. Tu je najbolj priljubljen model Vitara.
Prodaja Suzukija v Evropi, januar-maj 2024
Suzuki Vitara: 29.403
Suzuki Swift: 22.852
Suzuki S-Cross: 21.554
Suzuki Ignis: 17.822
Suzuki Swace: 1.706
Suzuki Jimny: 365
Suzuki Across: 363