Pred nekaj več kot letom dni je Toyota svoje najprestižnejše ime modela prvič prenesla na SUV in ustvarila višji razred Century. Ko je luksuzni terenec debitiral, smo takoj opazili zanimivo različico Gazoo Racing z zadnjimi drsnimi vrati v slogu minivana. V resnici je šlo za popolnoma prilagojen model GRMN. In tudi enkraten primerek. A to naj bi se kmalu spremenilo.
Med obiskom na Kitajskem, ki ga je predsednik Toyote Akio Toyoda izkoristil za pogovor z lastniki SUV-ja Century, je dejal, da je na voljo le en avtomobil v izvedbi GRMN. Sam ima privilegij, da je lastnik tega avtomobila. Mimogrede, enako velja za izjemno kul limuzino Century GRMN, ki se je pred nekaj leti znašla na naslovnicah časopisov. Razlika med obema Centuryjema GRMN je v tem, da bo SUV dejansko šel v serijsko proizvodnjo, tako da ga bo „lahko vozilo veliko ljudi z vsega sveta“.
![](https://i2.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-1-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-2-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-3-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i2.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-9-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i2.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-12-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-13-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-14-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-15-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-16-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i2.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-17-1-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-18-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-660x371.jpg?ssl=1)
Konvencionalni SUV Century bo na voljo s priključnim hibridnim motorjem V6 s 406 KM. Ni še jasno, kateri motor bo izbran za različico Gazoo Racing Masters of the Nürburgring. Prejšnja generacija limuzine Century je bila opremljena s klasičnim motorjem V8. Pred tem pa je bil Century edini avtomobil v Toyotini zgodovini z motorjem V12, ki pa se verjetno ne bo vrnil. Kljub temu predvidevamo, da bo imel bolj vroč GRMN Century SUV več pare, že samo zato, ker je GRMN. Toyota ima pod njim še druge oznake, povezane z Gazoo Racingom. Na primer vozila s končnico GR Sport. Vendar gre zgolj za linijo opreme s kozmetičnimi spremembami in nekoliko bolj športnimi nastavitvami vzmetenja.
Podrobnejše optimizacije so rezervirane za avtomobile GR, kot sta GR Yaris ali GR Corolla. Na vrhu prehranjevalne verige so modeli GRMN, čeprav jih do zdaj ni bilo veliko. Ti so večinoma rezervirani za japonski trg in so strogo omejeni. Mnogi morda niso vedeli, da je Toyota nekoč dejansko imela v ponudbi različico GRMN malega iQ. V Evropi je bil takrat na voljo Yaris GRMN, na podlagi različnih fotografij prototipov pa smo lahko že povsem prepričani, da se nam obeta tudi različica GRMN športnega kupeja Supra.
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-5-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-6-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-7-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i2.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-8-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-10-660x371.jpg?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.vmax.si/wp-content/uploads/2024/08/2024-toyota-century-suv-11-660x371.jpg?ssl=1)
SUV Century je zaenkrat na voljo le na Japonskem in Kitajskem. Po drugi strani pa je Toyota že namignila, da želi izdelati zmogljivega SUV-ja. Vodja GR Tomoya Takahashi je pred kratkim dejal, da je to nujnost. Pri tem pa ni mislil na SUV Century, ki je zelo drag in zavzema le majhno tržno nišo. Ne glede na končni rezultat je videti, da Toyoti ni težko nalepiti oznake GRMN na SUV. In zakaj bi morala? SUV-ji z zmogljivostmi AMG, M ali RS so že vrsto let na dnevnem redu.