in , ,

Hyundai RN24 Concept: Goli električni stroj za driftanje

Ima 650 KM in karoserijo brez vrat. Njegova naloga: voziti stransko in ustvarjati veliko dima.

Hyundaijev oddelek Rolling Lab, ustanovljen leta 2012, se je sprva osredotočil na razvoj superšportnega avtomobila s sredinsko nameščenim motorjem, ki pa žal ni bil nikoli serijsko izdelan. Temu je sledila vrsta drugih prototipov, ki so vsi navdušili s svojimi kričečimi zmogljivostmi. Danes je na vrsti najnovejši predstavnik. Imenuje se Hyundai RN24 in tako kot vsi njegovi predhodniki ni preprost avtomobil.

Temelji na isti postavitvi dveh motorjev kot Hyundai Ioniq 5 N – da, gre za električni koncept -, vendar se odpoveduje številnim elementom odhajajočega vozila in se namesto tega zanaša na prilagojeno šasijo iz sveta WRC. Čeprav je medosna razdalja za 34 cm krajša kot pri Ioniqu 5 N, je ekipi N (Hyundaijevemu športnemu oddelku) uspelo namestiti 84 kWh baterijo. Vendar šele po spremembi razporeditve celic.

Rezultat je izrazito radikalen električni avtomobil, opremljen z varnostno kletko brez oblog, da bi čim bolj zmanjšali količino odvečnih elementov. Rezultat? Kljub drakonski dieti Hyundai RN24 tehta približno 1880 kg, kar je 350 kg manj kot Ioniq 5 N. Vizualno RN24 spominja na novega Insterja. Ioniq 5 N ni bil edini model, ki je bil „kanibaliziran“ z novim Hyundaijevim konceptom: 19-palčna kovana platišča v mat črni barvi so iz modela Elantra N, spojler pa iz vozil TCR.

Sistem Powertrain Drive Control Logic System, s katerim lahko voznik prek gumbov na volanu upravlja moč elektromotorjev, prihaja iz WRC, elektronska ročna zavora, elektronski nadzor navora in posebni način rallyja pa iz Hyundaija i20 N Rally1. Sistem hlajenja baterije pa izvira iz modela Ioniq 5 N.

Kot lahko vidite na fotografijah, je RN24 zasnovan za driftanje, vendar je zelo hiter tudi na ravninah. Z mesta doseže 100 km/h v manj kot 3,4 sekunde, največja hitrost pa je 240 km/h. Hitro in ne (preveč) tiho: Zaradi dveh stranskih zvočnikov, ki dopolnjujeta dva zunanja zvočnika modela Ioniq 5 N, korejski koncept ustvarja hrup. Seveda umetno.

Kot si lahko predstavljate, Hyundai zagotovo ne namerava serijsko proizvajati RN24, vendar podjetje trdi, da ne gre le za testno vozilo. Prej gre za začetni preizkus prihodnjih električnih športnih avtomobilov, ki bi jih lahko predstavili v naslednjih nekaj letih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ali še poznate Toyoto Cressida?

Kia Tasman: Tu je novi korejski pick-up