Kia je zdaj uradno odprla novo tovarno, v kateri bodo izdelovali izključno električne avtomobile. Nahaja se v mestu Gwangmyeong, jugovzhodno od Seula, in lahko izdela 150.000 vozil na leto. Kia je na otvoritveni slovesnosti pozdravila približno 150 gostov, med njimi vodjo Kiine proizvodnje v Koreji Jun Young Choija in župana mesta Gwangmyeong Seung Won Parka.
Tako imenovana tovarna EVO (iz „Evolution“) ima površino približno 60.000 kvadratnih metrov. Naložba je znašala 401,6 milijarde KRW, kar je približno 275 milijonov evrov. Tovarna je prvi namenski obrat za proizvodnjo električnih avtomobilov skupine Hyundai Motor Group, tj. skupine, ki ji pripada Kia. Tovarna je v prvi polovici leta začela proizvajati model Kia EV3. Od takrat se je proizvodnja še povečala. EV3 je od julija naprodaj v Koreji, od avgusta pa v Nemčiji. Po modelu EV6, ki bo predstavljen leta 2021, in sedemsedežnem SUV EV9, ki bo predstavljen leta 2023, je ta avtomobil tretji povsem električni model znamke na nemškem trgu – modela Soul in Niro sta bila oziroma sta na voljo tudi z motorjem z notranjim izgorevanjem.
EV4, ki ga bodo prav tako izdelovali v novem obratu, naj bi se začel izdelovati v prvi polovici leta 2025. Začetek prodaje električne srednje velike limuzine je načrtovan v prvi polovici leta 2025. Srednje velik SUV EV5 je namenjen predvsem Kitajski. Na Kitajskem ga bo proizvajalo skupno podjetje Yueda Kia, od koder se bo tudi izvažal. Ali bo EV5 prišel tudi k nam, pa še ni znano. V Gwangmyeongu je bila ali je tudi tovarna Sohari, ki je začela delovati leta 1973. Tovarna je imela površino približno 500.000 kvadratnih metrov. V njej so izdelali Kiin prvi motor z notranjim izgorevanjem in prvi avtomobil znamke, Kia Brisa. Danes Kia to območje imenuje Autoland Gwangmyeong.
Nova tovarna je prav tako del avtomobilske države Gwangmyeong. Kia je tam leta 1987 dokončala tovarno Gwangmyeong 2. V njej so izdelovali majhne avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem, kot so Kia Pride, Avella in Stonic. Ta tovarna je bila preurejena v tovarno EVO; dela so trajala približno eno leto.
Kia je še posebej ponosna na samodejno krmiljene viličarje (AGV), ki se uporabljajo v karoserijski delavnici in so v tovarno prinesli visokotehnološko logistiko. Lakirnica naj bi z novo proizvodno metodo postala okolju prijaznejša. Po navedbah družbe Kia je bil postopek 3C2B na osnovi olja nadomeščen z metodo 3C1B na osnovi vode. Na voljo so tudi novi stroji, ki samodejno namestijo akumulator, kolesa in pnevmatike.