Zdaj, ko vemo, da bodo kupci AMG štirivaljne hibride sprejeli kot pametne telefone (glej povezave na koncu), je šef Mercedesovega oddelka za zmogljivost nadaljeval z enako kontroverzno izjavo. V intervjuju za britansko revijo Autocar je bil šef AMG Michael Schiebe zelo prepričan, da kupci ne bodo imeli težav s prehodom z velikega motorja V8 na električni pogon.
„Kupci, ki so se odločili za znamko zaradi motorja V8, se niso odločili samo za velik motor. Prišli so, ker jim je všeč tehnologija, ki smo jo vgradili v avtomobil. Zato sem prepričan, da bodo, ko bo šlo za električno vožnjo, skočili po tej novi tehnologiji, ker je najnovejša in najboljša, kar jih je mogoče dobiti.“
Bistvo te izjave je, da nas želi AMG prepričati, da so stranke v Affalterbachu ljudje, ki dajejo prednost tehnologiji. Če najnovejši dosežki ne bodo imeli motorja z notranjim izgorevanjem, bodo stranke očitno prešle na električne avtomobile. Prej ali slej se bo filozofija „en človek – en motor“ končala in zdi se, da Schiebe verjame, da ljudje ne bodo oklevali sprejeti električnih avtomobilov, če bodo imeli najnovejšo tehnologijo.
Vendar motor V8 ne bo kmalu izumrl. AMG je obljubil, da še vedno pripravlja nove osem-valjne modele. Nedavno objavljen videoposnetek prototipa kaže, da bo CLE 63 ponovno dobil biturbo motor V8. Prvotno naj bi imel vrhunski CLE zmanjšan in elektrificiran pogonski sklop, vendar je šibko povpraševanje po aktualnem C 63 AMG spodbudilo, da je to pozno v razvojni fazi spremenil. Natančni podatki o prodaji modela C 63 niso na voljo, vendar velika znižanja cen v Nemčiji kažejo, da ni ravno priljubljen. C 63 ni edini AMG, ki je izgubil motor V8, saj je tudi GLC 63 ostal brez 4,0-litrskega biturbo motorja. Poleg tega je Mercedes že napovedal, da naslednji model E 63 ne bo imel osem valjev.
Glede priključnega hibridnega sistema s prostornino 2,0 litra je Schiebe v enem od prejšnjih intervjujev priznal, da nekatere stranke AMG „potrebujejo čas, da se navdušijo nad to tehnologijo“. Pomembno je, da so do tehnologije odprti, je nadaljeval Schiebe. Če se ozremo nazaj, je Schiebe zagovarjal odločitev podjetja, da v model C 63 vgradi štirivaljnik, in dejal, da je priključni hibridni sistem „zelo, zelo napreden“.
V njegovo obrambo je treba povedati, da AMG namenja svoj denar. Ne samo, da je podjetje predstavilo več visokozmogljivih vozil PHEV, temveč razvija tudi prilagojeno platformo za električne avtomobile. Arhitektura AMG.EA je nastajala več let, po informacijah Autocarja pa se pripravlja tudi povsem električni superavtomobil.
Temelji na konceptu lanskoletnega modela Vision One-Eleven (kot poklon legendarnemu modelu C 111) in naj bi bil duhovni naslednik štirimotornega modela SLS AMG Electric Drive iz leta 2013. AMG je že izključil razvoj drugega hiperavtomobila s pogonom F1 kot naslednika modela One zaradi vse strožjih predpisov o emisijah. V veliki Mercedesovi ponudbi je še vedno veliko šest- in osem-valjnih modelov in celo mogočen V12 v razredu S Maybach.