Včasih je bil takšen pogled običajen, danes pa se morajo naše oči navaditi na nebarvane odbijače in jeklena platišča. Tako kot pri posebnem modelu Freestyle električnega vozila ID. Buzz. Preprosta oprema je očitno namenjena povečanju usihajoče prodaje električnega kombija. Podrobneje smo si ogledali vstopni model.
Najprej ključni podatki: Kratka medosna razdalja, tj. 2,99 metra in 4,71 metra dolžine. Poleg tega 125 kW (170 KM) moči in 59 kWh baterija. To naj bi zadostovalo za doseg od 313 do 329 kilometrov, pri čemer VW navaja porabo energije 20,4 kWh/100 km. Polnjenje poteka z največ 165 kW prek sistema CCS ali doma z 11 kW izmeničnega toka. Minibus potrebuje 10,7 sekunde, da doseže 100 km/h, pri čemer je možna največja hitrost 145 km/h.
Širina ID. Buzz med kolesnimi loki: 1.204 mm, prostornina prtljažnika do zgornjega roba zadnjega sedeža: 1.121 litrov, prostornina odprtega prtljažnika s pokončno klopjo zadnjega sedeža: 1.581 litrov. Dolžina prtljažnega prostora pri zloženi drugi vrsti sedežev je 2.232 mm, za drugo vrsto sedežev pa 1.330 mm.
Kot že omenjeno, odbijači niso barvani, brezplačna barva je bela. Monosrebrna kovinska barva“ stane dodatnih 1.035 evrov; izbire barv ni več. Nalepke na spodnji strani vrat označujejo posebni model „Freestyle“. V notranjosti prevladujeta črna in siva barva. Serijsko so na voljo 18-palčna jeklena platišča s pnevmatikami 235/60 R 18 103 T spredaj in 255/55 R 18 105 T zadaj. Če želite pnevmatike za vse vremenske razmere, jih lahko dobite za samo 171 evrov.
Vsak od dveh kompletov 19-palčnih litih platišč stane približno 2.500 evrov. Kaj je na voljo serijsko? Drsna vrata in svetlobne enote LED, seveda. Poleg tega tudi različni asistenčni sistemi in večnamenska kamera. Višinsko nastavljive sprednje sedeže in dvobarvno samodejno klimatsko napravo. Polnilni kabel tipa 2 in radio „Ready 2 Discover“ z 32,8 cm (12,9-palčnim) barvnim zaslonom na dotik, vključno z brezžično integracijo sistemov Android Auto ali Apple CarPlay, na primer za navigacijski sistem.
VW ponuja različne pakete dodatne opreme; zanimiva je lahko zložljiva vlečna kljuka z električnim odklepanjem. Ta stane dodatnih 982 evrov. Dovoljena obremenitev prikolice z 12-odstotno zavoro znaša 1.000 kg. Podobno kot nedavno znižana cena osnovnega modela ID.3, ki ostaja pod magično mejo 30.000 evrov, tudi ID. Buzz „Freestyle“ prav tako tik pod mejo, in sicer 50.000 evrov. Cena: natanko 49.997,85 evra. Preveč za tak avtomobil? Presodite sami.
30 – 35.000 € max
Bdaki! Ljudje pa v vrsri čakajo, kdaj bo nekoga srečala pamet in bo dal na voljo vsaj Diesel motor, po možnosti pa še tretjo vrsto sedežev. Da ne govorimo o sedaj “modernih” strelskih linah, katere bi veljalo zamenjati z normalnimi okni, pa bi bil to avto brez konkurence.