in , ,

Toyotine vodikove kartuše bi lahko postale baterije prihodnosti

Pri Toyoti so pripravili rešitev, ki bi uporabnikom v prihodnosti omogočila uporabo vodika kot prenosnih baterij za najrazličnejše namene.

Toyota bo na japonskem sejmu mobilnosti Bizweek 2024 predstavila prenosne vodikove kartuše, s čimer želi vodik popularizirati kot priročen in varen vir energije za vsakdanjo uporabo. Te prenosni in lahki vložki predstavljajo pomembno inovacijo, saj zmanjšujejo velikost in težo tradicionalnih vodikovih rezervoarjev, zaradi česar je vodik bolj dostopen za različne namene.

Toyota predvideva, da se bodo te kartuše uporabljale za napajanje gorivnih celic, ki bodo proizvajale električno energijo za domove ali na oddaljenih krajih, kjer ni druge ustrezne infrastrukture. Poleg tega lahko v sodelovanju z družbo Rinnai Corporation, ki je pomagala razviti kuhalnik na vodikov pogon, omogočajo celo kuhanje na vodik.

Toyota si tudi zamišlja, da bi ti vodikovi vložki delovali kot velike baterije AA, kar bi omogočalo enostavno zamenjavo in polnjenje. Ta koncept bi lahko koristil lastnikom električnih vozil na gorivne celice (FCEV), ki bi lahko zamenjali rezervoarje, namesto da čakajo na polnjenje. Toyota predlaga, da bi lahko kartuše napajale ne le vozila, temveč tudi oddaljene stavbe in postojanke, kar bi bila prilagodljiva rešitev za območja brez zanesljivega dostopa do električnega omrežja.

Poleg vodikovih kartuš bo Toyota predstavila tudi dirkalnik GR Corolla na vodikov pogon, ki od lani tekmuje na vzdržljivostnih dirkah. Avtomobilski proizvajalec predstavlja tudi zametni sistem za shranjevanje energije, namenjen ponovni uporabi baterij iz starih električnih vozil. Ta sistem ponovno uporabi baterije z različno stopnjo dotrajanosti, da bi optimiziral njihovo preostalo energetsko zmogljivost. Z združitvijo tega sistema shranjevanja z obnovljivimi viri energije, kot sta sončna in vetrna energija, želi Toyota povečati stabilnost oskrbe z električno energijo in spodbujati širjenje obnovljivih virov energije.

S tem razvojem Toyota ostaja zavezana raziskovanju potenciala vodika kot trajnostne energetske rešitve, čeprav se uporaba električnih vozil še naprej povečuje.

2 komentarja

Komentiraj
  1. Samo še en člen v verigi manjka. Proizvodnja vodika poleti ko fotovoltalke proizvajajo viške saj nekateri trgovci z elektriko jokajo kam z viški elektrike. V vodik seveda. Po proizvodnjo narediti varno in enostavno kot je kuhanje šnopca (žganja) na domačem vetu.
    Slovenski parlament se pa le naj ukvarja z omrežnino in ceno elektrike.
    Lep dan
    Francisek

  2. Samo še en člen manjka proizvodnja vodika poleti iz viškov elektrike iz fotovoltalk ko naši trgovci jokajo, da je elektrika poleti nič vredna po tej logiki je tudi vodik zastonj.
    Manjka pa varna in enostavna proizvodnja vodika vsaj tako kot je kuhanje (šnopca) žganja po domače in kartuše za hrambo seveda.
    Naš parlament se pa le naj ukvarja z omrežnino in ceno elektrika.
    Lep dan vsem

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Hyundai in Waymo napovedujeta partnerstvo za avtonomno vožnjo

Nissanu so ukradli redek model R32 Skyline GT-R