V tretjem četrtletju je proizvajalec prodal 32.095 EV-jev, kar pomeni 40-odstotno rast v primerjavi s prejšnjim četrtletjem, s čimer je dosegel 9,5 % trga električnih vozil v ZDA. Samo Equinox EV je predstavljal skoraj tretjino teh prodaj, medtem ko je Blazer EV prav tako dosegel odlično prodajo s 7.998 prodanimi enotami. Čeprav je prodaja Silverado EV nekoliko upadla, GM načrtuje uvedbo cenovno dostopnejše različice, da bi povečal njegovo privlačnost.
Medtem so se prodajne številke za GMC Hummer EV v primerjavi z lanskim letom povečale za 268,9 %, Cadillacov Lyriq pa je presegel prodajo luksuznih električnih vozil znamk, kot sta BMW in Mercedes. S prihodom novih modelov, kot sta Cadillac Optiq in Escalade IQ, ki bosta na voljo do konca leta, GM nadaljuje z razširitvijo svoje ponudbe električnih vozil.
Kljub ohlajanju zanimanja za električna vozila na splošno GM-ovi rezultati kažejo močno povpraševanje po njihovih najnovejših električnih modelih.