Električni tuk-tuk ima nastavljivo višino za vožnjo med monsunskim obdobjem.
Hyundai raziskuje inovativne rešitve za indijski trg mobilnosti na kratke razdalje s svojima novima konceptoma električnih tri- in štirikolesnikov. Ti vozili, razvita v sodelovanju s TVS Motor Company, želijo posodobiti tradicionalno rikšo in hkrati ponuditi praktičnost in udobje.
Koncept električnega trikolesnika se ponaša z retro-modernim dizajnom in funkcijami, kot so nastavljivost višine karoserije za premagovanje poplavljenih cest, konfiguriran zaslon za prikazovanje sporočil in udoben položaj sedenja. Hyundai prav tako razmišlja o vodoodpornih materialih za notranjost in barvi za streho, ki zmanjšuje segrevanje.



Koncept štirikolesnika temelji na zasnovi trikolesnika z dodatnim sprednjim sedežem. Medtem ko bo trikolesnik morda proizveden v Indiji, bi lahko bil štirikolesnik namenjen tudi svetovnim trgom.
Tehnične podrobnosti o pogonskih sklopih še niso znane. Vendar pa sta Hyundaijeva osredotočenost na uporabnika in zavezanost zagotavljanju mobilnih rešitev, prilagojenih edinstvenemu okolju Indije, očitni v teh konceptih.
“Hyundai Motor je blagovna znamka, osredotočena na stranke, in skrb za ljudi v Indiji je naša prva naloga,” je dejal SangYup Lee, izvršni podpredsednik in vodja Hyundai in Genesis Global Design. “Ta zaveza nas je spodbudila k raziskovanju oblikovanja mikro mobilnih rešitev, prilagojenih edinstvenemu okolju Indije, in k ponovnemu snovanju ikoničnega trikolesnika za izboljšanje mobilnosti z premišljeno zasnovo.”