Nissan GT-R se po osemnajstih letih dokončno poslavlja

Ena najdaljših avtomobilističnih zgodb zadnjih desetletij se je po 18 letih dokončno razprodala.

Pisalo se je leto 2007 – oprijete kavbojke so postajale vse bolj kul, Soulja Boy je doživel svojih pet minut slave, Steve Jobs pa je s predstavitvijo prve generacije iPhona za vedno spremenil svet. iPhone pa ni bil edini tehnološki prelom tistega leta, saj je luč sveta prvič ugledala tudi R35 generacija Nissana GT-R. Čeprav GT-R še zdaleč ni preoblikoval sveta tako, kot ga je iPhone, je s svojimi naprednimi tehnologijami uspešno konkuriral tudi avtomobilom mnogo višjih razredov. Očitno je bil dovolj tehnološko dovršen, da je z dvema relativno blagima prenovama ostal v koraku s časom in dočakal kar 18 let proizvodnje.

A ker se vsega lepega enkrat konča, se je pred kratkim zaključila tudi zgodba R35 generacije Nissana GT-R. Nissan je namreč na svoji japonski spletni strani pred kratkim razkril, da ustavljajo prejemanje novih naročil za ta model. V objavljenem zapisu so sporočili: “Nissan GT-R je prejel naročila številnih kupcev in zaključil sprejemanje naročil za količino, predvideno za proizvodnjo.” Čeprav v zapisu niso navedli, koliko avtomobilov še bo izdelanih, je jasno, da novega GT-R ni več mogoče naročiti.

V Evropi se je GT-R zaradi poostrenih zvočnih predpisov poslovil že julija 2021, v Avstraliji pa štiri mesece pozneje zaradi zaostritve varnostnih standardov, ki jih zaradi svojih let več ni dosegal.

Generacija R35 slavnega Nissana GT-R je bila ob svojem prihodu na voljo le s 3,8-litrskim motorjem V6, ki je razvijal 471 KM, proti koncu življenjske dobe pa je taisti motor v različici Nismo proizvajal kar 600 KM. Čeprav je oblika skozi leta ostala praktično nespremenjena, je Nissanu z nenehnimi tehničnimi izboljšavami uspelo model ohraniti konkurenčen celih 18 let. Čeprav danes ne izgleda več niti približno nov, mu je treba priznati, da svojih 18 let zelo dobro skriva.

Nissanov vodja oblikovanja je že namignil, da bo GT-R svojega naslednika dočakal še pred letom 2030. To pomeni, da imajo proizvajalci superšportnikov še nekaj časa, da se pripravijo na najnovejšo puščico iz Japonske.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO