Škoda Favorit je imela relativno velik delež pri tem, da je Volkswagen pred več kot 30 leti postopoma prevzel delnice Škode od češkoslovaške države.
Bertone je zasnoval limuzino s poševno zadnjo steno in pogonom na sprednja kolesa, ki je prišla na trg leta 1987 in bila za tiste čase precej moderna, kar ni ostalo neopaženo niti pri VW. Do prenehanja proizvodnje leta 1994 je bilo proizvedenih skoraj milijon vozil Favorit (vključno s kombi različico Forman).

Zdaj je Škoda očitno pomislila: če lahko Renault oživi stare ikone malih avtomobilov iz 80. let, lahko to storimo tudi mi. Vendar pa dizajnerski koncept Škode Favorit za novo obdobje ni niti približno tako podoben originalu kot še vedno očarljivi Renault 5. Tu je verjetno v ospredju najnovejši oblikovalski jezik znamke. Poleg tega so koncept oglatega majhnega avtomobila nekoliko žrtvovali duhu časa. Novodobni favorit igra priljubljeno karto križanca, deluje nekoliko večji, višji, bolj zaobljen, a tudi bolj naključen kot original.
Nekatere nove oblikovalske ideje pa so resnično izjemne: na primer vgradnja kljuk v eno samo odprtino med sprednjimi in zadnjimi vrati. Ali pa sprednji del koncepta, ki se odpoveduje Skoda Tech-Deck Face, zato deluje zelo kvadratno in s številnimi navpičnimi zračnimi režami prinaša nekaj novega in prijetnega.

Ena izmed najbolj opaznih značilnosti študije so luči. Favorit ima tanke LED-elemente spredaj in zadaj ter osvetljene napise na prtljažnih vratih. Nad žarometi so prozorne prevleke, ki jih je po besedah oblikovalca Davida Stingla mogoče odklopiti, ko so žarometi potrebni. Zelo kul so tudi nasloni za glavo v stilu 80. let z izrezom na sredini. V okviru oživljanja modela Favorit so razmislili celo o dirkalni različici z debelimi dodatki. Oblikovalec Ljudmil Slavov pravi, da si ponovno interpretacijo kompaktnega avtomobila predstavlja kot električni avtomobil. S tem bi lahko brez težav dosegel večjo moč kot prvotni favorit. Ta je namreč imel 1,2- in 1,3-litrske štirivaljne motorje z močjo od 52 do 68 KM.
Pri novi izdaji Favorita bi moralo biti malo več, tudi če bi želeli paziti na stroške. Renault je z novim modelom 5 dokazal, da je mogoče strah mnogih kupcev pred električnimi avtomobili premagati z odličnim retro dizajnom in pametnimi idejami. Da bo tudi Skoda naredila korak naprej, se trenutno zdi malo verjetno. Na podlagi VW ID.2all naj bi prišel na trg majhen SUV z imenom Epiq.