in

Ob Monzi se za dirko Formule 1 zanimata tudi Imola in Mugello

Dirka za VN Italije v Monzi je zagotovljena do leta 2024. V Imoli in Mugellu pa si prizadevajo, da bi v Italijo pripeljali še drugo dirko Formule 1.

Ali bi lahko v prihodnosti Italija znova imela dve dirki Formule 1? Z Imolo in Mugellom imamo sedaj dva interesenta za drugo dirko na Apeninskem polotoku. Monza je še pred dirko pretekli konec tedna svojo pogodbo podaljšala do leta 2024. Vendar pa to ni ovira, ne nazadnje je bila dirka v Imoli do leta 2006 izvedena kot VN San Marina.

Imola ima v lasti potreben certifikat FIA za izvedbo dirke Formule 1, obnovili pa naj bi tudi paddock, s čimer bi bili pripravljeni za povratek kraljevega razreda motošporta

V športnem pogledu pri Imoli ne bi bilo nobenih ovir. Steza ima tačas v lasti certifikat FIA, ki je potreben za izvedbo dirke Formule 1. Povrhu naj bi organizatorji obnovili paddock, da bi bili pripravljeni za izziv povratka Formule 1, se glasi v njihovem sporočilu. Šef dirkališča Uberto Selvatico Estense verjame, da je povratek kraljevega razreda v Imolo vsekakor mogoč. “Da bi to tudi dosegli, je potrebna popolna podpora regionalnih institucij in tudi izven regije. Tako kot je to primer v Monzi in Mugellu,” pojasni Italijan.

Tudi Mugello je izrazil zanimanje za dirko Formule 1, čeprav gre pri njih bolj za dolgoročni cilj, kajti na prvem mestu je še vedno MotoGP

V nasprotju od Imole pa bi bil Mugello povsem nova steza na koledarju Formule 1, kajti tukaj še ni bilo dirke kraljevega razreda motošporta. “Naš prvi cilj je, da podaljšamo pogodbo z MotoGP,” pojasni šef dirkališča Paolo Poli. Iz tega razloga bi bila Formula 1 za Mugello prej dolgoročni cilj. Po besedah Polija bi lahko o Formuli 1 razmišljali v petih letih. “Za to bodo potrebna partnerstva na nacionalni ravni,” pojasni Poli in se prav tako navezuje na Monzo. “Ne smemo pozabiti, da Mugella – v nasprotju od drugih italijanskih stez – ne podpira in upravlja država.

Mugello, ki je v lasti Ferrarija, je bil v preteklosti pogosto prizorišče testiranj in predstavitve novega dirkalnika ekipe iz Maranella

Lastnik steze v Mugellu je namreč Ferrari, ki je od 2006 do 2016 opravil velike investicije, pojasni Poli. Vendar največ, kar smo lahko od Formule 1 videli na tej stezi, so bila testiranja. In konkurenca za Imolo in Mugello je velika. Prihodnje leto bo Formula 1 imela 22 dirk, ob tem pa je potrebno upoštevati, da tudi interesentov, ki bi si želeli izvesti dirko Formule 1, tačas ne primanjkuje.        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Anthoine Hubert na poslednji poti

Monza: Mercedes priznal, da je na kvalifikacijah vadil start