in

Izbira zmesi gum za ZDA: Ferrari in Mercedes z interno razliko

Pirelli je pred dirko za VN ZDA v Austinu objavil izbiro zmesi gum za deset ekip. Vrhunske ekipe se v pogledu črnega zlata v Teksas odpravljajo dokaj konservativno, Ferrari in Mercedes pa sta se interno odločila za različne kombinacije.

Foto: Bojan Vrbnjak

Pirelli je objavil izbiro zmesi gum za dirko VN ZDA v Austinu, ki je na sporedu le sedem dni po Mehiki. V primerjavi z predhodno mehiško dirko se nič ne spremeni. Pirelli je tudi v ZDA pripeljal C2 (trda zmes), C3 (srednja zmes) in C4 (mehka zmes). Kot običajno, so ekipe tudi za dirko v Teksasu najbolj “kupovale” mehko zmes.

Izbira zmesi gum posameznih ekip in dirkačev za dirko VN ZDA

Ekipa Renault je za Austin izbrala posebej agresivno pot. Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg sta kot edina dirkača v celoten polju Formule 1 izbrala deset kompletov rdeče oznake gum. Interno pa je francoska ekipa izbrala različno pot pri izbiri trših zmesi. Ricciardo bo dobil le en komplet trde zmesi in dva kompleta srednje, pri Hülkenbergu pa je obratno.

Renault je pri izbiri zmesi gum za dirko v ZDA izbral najbolj agresivno varianto – Foto: Hasan Bratić

Tudi pri vrhunskih ekipah je program deljen. Še posebej zanimivo je pri Ferrariju. Tukaj ne variira kot običajno le pri najtrši zmesi, temveč je ekipa iz Maranella ubrala različno pot tako pri C3 kot tudi C4 zmesi. Leclerc bo dobil devet kompletov mehke zmesi, Vettel pa osem. Zato pa bo imel Nemec dva kompleta trde zmesi, Leclerc pa le enega. Pri srednji zmesi pa imata oba dirkača po tri komplete.

Mercedes in Ferrari sta za Austin ubrala nekoliko bolj konservativno pot – Foto: Hasan Bratić

Mercedes in Red Bull pri vseh štirih dirkačih stavita na osem kompletov mehke zmesi gum. Red Bull svojima dirkačema Maxu Verstappnu in Alexu Albonu daje po štiri komplete mehke zmesi in po en komplet trde. Pri Mercedesu pa so se odločili za deljeno porazdelitev. Hamilton ima več en komplet trde zmesi, Bottas pa en komplet več srednje.

Kdo bo torej imel pri izbiri zmesi gum za dirko v ZDA najbolj srečno roko? – Foto: Bojan Vrbnjak

Poleg Ferrarija, Mercedesa in Renaulta so se za deljeno interno porazdelitev zmesi gum odločili tudi pri ekipah Haas, Alfa Romeo, Toro Rosso in Williams. Ta interna variacija pa v ozadju nima nepoštenega obravnavanja posameznega dirkača, temveč gre tukaj zgolj za razdelitev del na treningih – predvsem na daljših razdaljah. En dirkač opravi test za dirko na trdi zmesi, drugi pa na mehki. Pozneje pa te podatke posredujejo dirkačema.        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Michael Masi stoji za komisarji: Raje sprejmemo pravo kot pa hitro odločitev

Austin, TX: Živahna in liberalna prestolnica Teksasa