in

Testiranja BARCELONA – 21.2.2019: MERCEDES razred zase, FERRARI z velikimi težavami

V Barceloni se je končal prvi teden predsezonskih testiranj in Mercedes je za zaključek pokazal, kam pes taco moli. Ferrari je očitno v bolj resnih težavah, kot se je zdelo, danes pa kar poplava rdečih zastav.

Foto: HB Press

Danes je bilo na stezi v Barceloni veliko akcije – takšne in drugačne. Videli smo kar štiri rdeče zastave. Sebastian Vettel se danes ni pretirano navozil, saj mu je dopoldan odpovedal motor. In Mercedes? Prepričljivo, dominantno in nedosegljivo. Valtteri Bottas je danes skoraj dosegel čas pole positiona lanskega dirkaškega konca tedna VN Španije. A končal se je šele prvi del testiranj.

Današnji rezultati, ki kažejo premoč srebrnih puščic.

REZULTATI

Prepričljivo dvojno vodstvo Mercedesa za slovo prvega tedna zimskih testiranj v Barceloni. S časom 1:15.732 minute je Valtteri Bottas dosegel sijajen najboljši čas kroga pred moštvenim kolegom Lewisom Hamiltonom, ki je zaostal za 0,784 sekunde. S tem je bil Finec samo tri desetinke počasnejši od pole positiona lanske dirke VN Španije. Vendar je potrebno omeniti, da je Bottas pri svojem najboljšem času uporabil najmehkejšo C5 zmes gum. Hamilton je prav tako vozil na C5 gumah. Na dirki v lanskem letu pa je bila na razpolago le C3.

S spoštljivim zaostankom 1,37 sekunde najdemo na tretjem mestu Estebana Ocona iz Renaulta. Četrti Lance Stroll samo potrjuje odlično formo “rožnatega Mercedesa” RP20, Dannil Kvjat iz Alpha Tauri je bil peti, presenetljivo visoko najdemo na šestem mestu Antonia Giovinazzija iz Alfe Romeo, na sedmem mestu sledi Daniel Ricciardo (Renault), osmi je bil danes Max Verstappen iz Red Bulla, deveti njegov moštveni kolega Alex Albon, deseti pa Pierre Gasly (Alpha Tauri).

Lewis Hamilton je danes konkretno zaostal za moštvenim kolegom Bottasom, čeprav je bil obut v enako zmes gum C5 – Foto: HB Press

Od enajstega mesta naprej pa so se drkači razvrstili takole: Carlos Sainz (McLaren), Romain Grosjean (Haas), Sebastian Vettel (Ferrari), Lando Norris (McLaren), Nicholas Latifi (Williams) in Kevin Magnussen (Haas).

KRALJI KROGOV

Prvič ta teden Mercedes ni kralj krogov. Kljub temu pa sta Bottas in Hamilton odpeljala 138 krogov in nabrala kar nekaj pomembnih kilometrov. Boj marljivi od srebrnih puščic sta bili kar dve ekipi in sicer Alfa Romeo, za katere je Giovinazzi zbral kar 152 krogov in Renault, za katerega sta Ricciardo in Ocon nabrala 169 krogov.

Tretji Esteban Ocon je za Bottasom zaostal skoraj za poldrugo sekundo – Foto: HB Press

S prevoženimi krogi pa se ne more pohvaliti Haas. Samo 48 krogov za Grosjeana dopoldan in nekaj dodatnih Magnussena popoldan, kajti Danec se je hitro znašel v ogradi in dan je bil za njega zaključen. Nič kaj bolje se niso odrezali pri Williamsu, samo 72 krogov Latifija. Točno 100 krogov je zbral Ferrari, toda Vettel je moral zaradi okvare motorja dlje časa prebiti v garaži. Max Verstappen pa je v dopoldanskem času nabral le 86 krogov, kajti poškodoval si je obeso.

Letošnji dirkalniki so hitri, tako da bi lahko letos padlo kar nekaj rekordov stez.

PRIPETLJAJI NA IN OB STEZI

Zadnji dan prvega dela testiranj so ekipe nadoknadile vse, kar so v prvih dveh dneh še preprečevale. Namreč rdeče zastave zaradi okvar. Danes smo imeli kar štiri prekinitve. Prvi je rdečo zastavo priklical Sebastian Vettel, ki je po 40 krogih dopoldan svojega SF1000 zaradi okvare motorja postaviti ob robu steze. Nemcu so morali zamenjati motor, zaradi česar je izgubil dragoceni čas.

Obraz, ki pove več kot tisoč besed – Ferrari ima težave, počasnejši so od Mercedesa in Red Bulla, danes pa še okvara motorja – Foto: HB Press

Drugo rdečo zastavo je povzročil točno opoldne Nicholas Latifi, ki se je prav tako ubadal s težavami svoje pogonske enote. Kanadčan je moral z razliko od Vettla na svojo vrnitev na stezo počakati nekoliko dlje. Šele v zadnjih 45 minutah je lahko ponovno sedel v svojem FW43. Tretjo rdečo zastavo je spektakularno priklical Kevin Magnussen za katerega je bil testni dan hitro končan.

Magnussen je z današnjim testiranjem hitro končal, saj je pristal v zaščitni ogradi.

Četrta rdeča zastava pa gre na račun Daniela Ricciarda, ki je nenadoma postal zelo počasen, dokler se ni ustavil ob stezi. Na srečo pa je lahko Avstralec v zadnjih 30 minutah odpeljal še nekaj krogov s svojim R.S.20. Brez rdeče zastave toda prav tako s težavami so se ubadali pri McLarnu, saj je mladi Norris popoldan celo večnost prebil v moštveni garaži, ker so mehaniki vneto delali na zadku dirkalnika MCL35.  

Za konec pa je Mercedes, spričo vroče debate o sistemu DAS, javnosti pokazal kaj je zares prava inovacija.

Drugi del testiranj je na sporedu drugi teden od 26. do 28. februarja.   

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Minimalistična PRENOVA za VOLVO S90 in V90

FERRARI bo od FIE zahteval pojasnilo in oceno LEGALNOSTI sistema DAS