Kevin Magnussen je trden možakar. Na vseh dosedanjih dirkah do Imole lahko je zares malo primerov, da bi se Danec pritoževal zaradi nevšečnosti v kokpitu – razen o tekmecih. Naj si bo vročina, mraz ali dež, stokanje pri njem ne pride v poštev.
Toliko bolj presenetljivo je bilo njegovo javljanje po radijski zvezi tekom dirke v Imoli: “Počasi dobivam tukaj pravi glavobol. Vsakič ko prestavim navzgor, se občuti, kot da bi me nekdo udaril v glavo.” Že v soboto je imel težave z menjalnikom. Toda FIA je ekipi Haas prepovedala menjavo senzorja, ki bi odpravil težavo. Zaradi tega se je grobo prestavljanje nadaljevalo tudi v nedeljo. Magnussenu ni preostalo drugo, kot da stisne zobe. Njegov dirkalni inženir se je oglasil po radijski zvezi: “Kako gre?” Kevin: “Zares boli, toda to je moje delo.“
Nekaj krogov pozneje je Günther Steiner, šef ekipe Haas, odločil, da je to dovolj. Magnussen je tako ali tako bil na zadnjem mestu, zato je naročil, da Danca pokličejo v garažo. V osnovi je Magnussen možnosti osvajanja točk izgubil že v prvem krogu, ko je v zavoju Tosa prišlo do stika s Ferrarijem Sebastiana Vettla. Dirkalnik Haasa se je zavrtel, Vettel je izgubil usmerjevalnik krilca, preko katerega je zatem zapeljal Valtteri Bottas in ga pripeljal celo v cilj.