Poganjal ga bo 3,5-litrski V6-motor z dvema turbinama, bistveno večji od 2,4-litrskega agregata, ki ga je uporabljal Toyotin upokojeni TS050 LMP1. Poleg motorja z notranjim zgorevanjem je v sistem vključen tudi hibridni sistem na sprednji osi, ki zagotavlja za 268 KM moči, medtem ko je skupna moč pogonske enote 670 KM. Ker je moč v razredu Hypercar omejena navzgor, so pri Toyoti uporabili posebno elektroniko, s katero nadzorujejo moč motorja z notranjim zgorevanjem glede na delovanje električne enote
Toyota je dirkalnik zadnjih 19 mesecev razvijala na sedežu svojega dirkaškega oddelka v nemškem Kölnu, hkrati pa so pri razvoju sodelovali tudi japonski strokovnjaki za električne in hibridne pogonske sklope.
V primerjavi z dirkalnikom TS050 LMP1 je novi GR010 Hybrid za 250 mm daljši, 100 mm širši in 100 mm višji. Je tudi težji, saj tehta 1.040 kilogramov, medtem ko je TS050 na tehtnici pokazal 878 kg. Ekipe v razredu Le Mans Hypercar lahko pripravijo dirkalnik z eno samo aerodinamično konfiguracijo, s katerim se bodo morali znajti tako na zaprtih dirkališčih, kjer je pomemben pritisk k tlom, ter na hitrejših stezah, kjer je slednji nezaželen. Edini premikajoč se del je zadnje krilce.
Vozniška zasedba ostaja nespremenjena, torej takšna kot jo poznamo že iz LMP1. Kamui Kobayashi, Mike Conway in Jose Maria Lopez bodo vozili dirkalnik številka 7, medtem ko bodo Sebastian Buemi, Kazuki Nakajima in Brendon Hartley dirkali z dirkalnikom s številko 8.