in

Aleix ESPARGARO: Moramo ostati na REALNIH TLEH

Voznik ekipe Aprilia po odličnih rezultatih testiranj v Katarju umirja žogico.

Ob suverenih predstavah Pola Espargaroja pri Repsol Hondi ima razloge za zadovoljstvo tudi njegov brat Aleix, ki je verjetno celo največje presenečenje minulih testiranj na dirkališču Losail International Circuit v Katarju. Z na skoraj vseh področjih izboljšano Aprilio RS-GP je bil Aleix Espargaro skozi celotno trajanje testiranj med vodilnimi. Skupno je končal na šestem mestu, pol sekunde za najboljšim časom Jacka Millerja na Ducatiju.

“Aprilia RS-GP za sezono 2021 je bistveno boljši motocikel kot je bil v sezoni 2020,” potrjuje Espargaro in z zadovoljstvom ugotavlja: “Bili smo konstantno v ospredju, čeprav je raven v prvenstvu izjemno visoka. Škoda le, da nismo mogli voziti zadnji dan in da sem dan poprej dan padel med simulacijo dirke. Ne glede na vse sem zadovoljen. Testiranja so bila potrditev dobrega dela, opravljenega čez zimo.”

Aleix Espargaro je zadovoljen z rezultati testiranj, a ostaja na realnih tleh. – Foto: MotoGP.com

Kar zadeva spremembe na Aprilii RS-GP, je poleg motorja in aerodinamike izboljšana tudi nihajna roka iz karbonskih vlaken, ki je že nekaj časa v uporabi. “Nihajna roka iz karbonskih vlaken dejansko pomeni manjšo težo,” pravi Espargaro in opozarja na primerjavo z običajno nihajno roko iz aluminija.

“Med testiranji nismo mogli urediti vsega, kar smo si zastavili. Vseeno pa je tako, da bomo šele na sami dirki vedeli, kje smo v resnici.” Kot cilj za prve dirke mož, ki je že pet sezon pri pri Aprilii pravi: “Ker zdaj vemo, da se končno lahko borimo za nekoliko višja mesta, moramo ostati trdno na tleh.” To seveda veliko bolj velja za Espargaroja kot za njegovega moštvenega kolega Lorenza Savadorija, ki na testiranjih ni bil v ospredju, precej težav pa mu povzroča tudi poškodba rame.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kimi RÄIKKÖNEN: Vidim napredek glede FERRARIJEVE pogonske enote

KIA EV6: Začetek nove ELEKTRIČNE dobe