in ,

Preimenovanje v ALPINE je zadržalo RENAULT v Formuli 1

Po besedah Laurenta Rossija, novega izvršnega direktorja ekipe iz Enstona, je preimenovanje v Alpine upravičilo obstanek Renaulta v Formuli 1.

Foto: Alpine F1

Razmišljanja o Renaultu in Formuli 1 so bila iz različnih razlogov nenehno pod vprašaji,” je za Auto Hebdo povedal Rossi, ki bo letos poročal neposredno šefu Renaulta Luci de Meu.

Kadarkoli smo naleteli na težave in morali znižati stroške, se je vodstvo spraševalo, koliko je projekt vreden in to je bilo smiselno,” pojasni Rossi. “Vsake toliko časa se je razmišljalo, ali je sodelovanje v Formuli 1 vredno tega denarja.Rossi je dejal, da je težava v tem, da je Formula 1 šport, osredotočen predvsem na športne zmogljivosti, kar se v mnogih pogledih ne ujema z Renaultovimi cestnimi avtomobili.

Izvršni direktor Laurent Rossi je izdal, da je bilo preimenovanje ekipe v Alpine ključnega pomena in glavni razlog, da je francoski proizvajalec Renault ostal v Formuli 1 – Foto: HB Press

Formula 1 se je toliko oddaljila od naših komercialnih izdelkov, da smo se spraševali, ali je resnično pomagala pri prodaji našega Clia ali Megana,” je dejal Rossi. “Alpine in Formula 1 sta veliko bolj logična kombinacija. Blagovna znamka bo lahko zelo dobro izkoristila medijsko pozornost. 23 dirk s 500 milijoni ljudi, ki bo logotip videlo vsaka dva tedna, to se bo nedvomno obrestovalo. Še posebej, če smo v družbi z Aston Martinom, Mercedesom, McLarnom in Ferrarijem,” še zaključi Francoz.

Jost CAPITO: Lahko smo tako USPEŠNI kot McLAREN

HONDIN letošnji motor je močnejši kot lanski MERCEDESOV