“Razmišljanja o Renaultu in Formuli 1 so bila iz različnih razlogov nenehno pod vprašaji,” je za Auto Hebdo povedal Rossi, ki bo letos poročal neposredno šefu Renaulta Luci de Meu.
“Kadarkoli smo naleteli na težave in morali znižati stroške, se je vodstvo spraševalo, koliko je projekt vreden in to je bilo smiselno,” pojasni Rossi. “Vsake toliko časa se je razmišljalo, ali je sodelovanje v Formuli 1 vredno tega denarja.” Rossi je dejal, da je težava v tem, da je Formula 1 šport, osredotočen predvsem na športne zmogljivosti, kar se v mnogih pogledih ne ujema z Renaultovimi cestnimi avtomobili.
“Formula 1 se je toliko oddaljila od naših komercialnih izdelkov, da smo se spraševali, ali je resnično pomagala pri prodaji našega Clia ali Megana,” je dejal Rossi. “Alpine in Formula 1 sta veliko bolj logična kombinacija. Blagovna znamka bo lahko zelo dobro izkoristila medijsko pozornost. 23 dirk s 500 milijoni ljudi, ki bo logotip videlo vsaka dva tedna, to se bo nedvomno obrestovalo. Še posebej, če smo v družbi z Aston Martinom, Mercedesom, McLarnom in Ferrarijem,” še zaključi Francoz.