in ,

HAAS: Novi dirkalnik VF-22 sploh še NI SESTAVLJEN

Pri ekipi Haas so priznali, da pravi dirkalnik VF-22 sploh še ne obstaja v realnosti. Koliko letnika 2022 pa se nahaja na predstavljenem modelu?

Prvi pogled na nove dirkalnike sezone 2022 je bil v petek omogočen. Toda vprašamo se lahko, koliko letnika 2022 pa se sploh nahaja v teh digitalnih upodobitvah novega dirkalnika ekipe Haas? Pred tem ni bilo povsem jasno, ali bo Haas novo zunanjo podobo pokazal na starem dirkalniku, prototipu ali na modelu dirkalnika sezone 2022, ki ga je Formula 1 pokazala lani v Silverstoneu, ali pa bodo zares pokazali pravega novega VF-22.

Toda že prvi pogled je zadostoval, da smo lahko videli: Gre za dirkalnik nove generacije. Prav tako se razlikuje od predstavitvenega modela iz lanskega leta, s katerim je Formula 1 javnosti predstavila novo obdobje. A tako kot vedno, smo lahko prepričani, da se bo med predstavitvijo in testiranji kot tudi uvodno dirko sezone na dirkalniku še kar nekaj spremenilo. Kajti nobena ekipa ne želi že takoj na začetku pokazati vseh svojih trikov, sploh pa ne kot prva med vsemi. “Dirkalnik, ki smo ga pokazali, je razvojni model,” je povedal Günther Steiner, šef ekipe Haas. “Logično, da ne bomo pokazali vsega, kar smo razvili, ker gre za povsem novi pravilnik in ker smo mi prvi, ki smo predstavljali. Nekaj malega se bo še spremenilo.

Prikazan dirkalnik ekipe Haas je zgolj razvojni model, ki se bo do Barcelone še spremenil, novi VF-22 pa sploh še ni gotov, kar so v ekipi tudi sami priznali – Foto: Haas

Dirkalnik sploh še ni gotov

Dokončan dirkalnik Haas včeraj sploh ne bi mogel pokazati, kajti ta sploh še ne obstaja. Tudi ko je bil Mick Schumacher na začetku tedna v moštveni tovarni na prilagoditvi sedeža – Nikita Mazepin naj bo to opravil ta konec tedna -, so bili končani le deli dirkalnika. “Vendar je bilo dovolj za prilagoditev sedeža,” doda Steiner. Dokončan dirkalnik bo ekipa potrebovala šele 21. februarja, ko bodo v Barceloni opravili tako imenovani shakedown.

Gre dejansko za shakedown pred shakedownom, saj tridnevna testiranja v Barceloni od 23. do 25. februarja niso uradna – potekajo za zaprtimi vrati. In v okviru teh tridnevnih testiranj na stezi Circuit de Barcelona-Catalunya bomo potem tudi videli, kako močno se je oziroma bo dirkalnik spremenil v primerjavi s predstavljenim. “Tu in dam bomo opravili izboljšave. Dirkalnik bo izgledal nekoliko drugače,” je potrdil Simone Resta, tehnični direktor ekipe, ki z napetostjo pričakuje, kaj bodo pokazali pri drugih ekipah. “Prvi dan v Barceloni bodo vsi vozili in prepričan sem, da bomo videli različne ideje. Prav tako sem prepričan, da lahko potem dovolj razmišljaš o tem, kako bi dirkalnik razvil v drugo smer.

Simone Resta, tehnični šef ekipe Haas pravi, z napetostjo čaka prvi dan testiranj v Barceloni, da bi lahko videl, kakšne rešitve bodo prinašale ostale ekipe.

Glavni cilj prvi testnih kilometrov je ta, da prvo vse poteka brez težav, kar pri povsem novem dirkalniku ni vedno tako. “Gre za povsem novi dirkalnik, zato je vedno razburljivo, ko se prvič zapelješ na stezo. Kje bodo težavice?,” pravi Steiner. “Pričakovanja so, da se odpeljemo na stezo in dosežemo solidne čase krogov. To je prvo pričakovanje, ker če imaš zanesljivost in lahko voziš, se lahko veliko naučiš in se tako razvijaš naprej, lahko zbiraš podatke, s katerimi potem najdeš najboljšo nastavitev dirkalnika za prvo dirko,” doda Steiner, ki je na vprašanje o glavnih ciljih VF-22 dejal le: “Da bo hiter.”              

1 komentar

Komentiraj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

RICCIARDO realističen: Formula 1 bo v LETU 2022 podobna Formuli 2

RED BULL podprl Masija: FIA prepozno spoznala velikansko PRAZNINO, ki jo je zapustil WHITING.