TESLA: Naknadna nova strojna oprema za AVTOPILOT na trenutnih modelih NI IZVEDLJIVA

Podjetje Tesla je nedavno prišlo na naslovnice medijev s svojimi finančnimi rezultati za četrti kvartal in celotno leto 2022. To je vsakoletni dogodek, ko izvršni direktor podjetja Elon Musk običajno razkrije informacije o prihajajočih funkcijah in spremembah vozil ameriškega proizvajalca električnih vozil. In čeprav je bilo nekaj trdnih izjav, ki jih je veliko ljudi pričakovalo, na primer potrjen začetek proizvodnje Cybertrucka poleti letošnjega leta in prihajajoča predstavitev zmogljivejšega računalnika Hardware 4, je glavni izvršni direktor podjetja morda nehote razočaral vsakega lastnika Tesle, ki je plačal veliko denarja, da bi dobil paket Full Self-Driving (FSD).

Elon Musk je bil vprašan, ali bodo lastniki trenutnih avtomobilov Tesla lahko naknadno vgradili najnovejšo generacijo računalnika z avtopilotom, Američan pa je k temu povedal: “Stroški in težave pri naknadnem opremljanju strojne opreme 3 z novo opremo 4 so precejšnji. Zato menim, da to ekonomsko ne bi bilo izvedljivo.Musk pa je dodal, da še vedno pričakuje, da bo podjetje izpolnilo obljube, dane sčasoma s trenutno strojno opremo 3. “Strojna oprema 3 ne bo tako dobra kot oprema 4, vendar sem prepričan, da bo oprema 3 daleč presegla varnost povprečnega človeka. Torej, kako na koncu pridemo do tega – recimo zaradi argumenta -, če je lahko strojna oprema 3 recimo 200% ali 300% varnejša od ljudi, strojna oprema 4 pa je lahko 500% ali 600%. Za njo pa bo strojna oprema 5. Toda resnično pomembno je, da izboljšamo povprečno varnost na cesti.

S trenutno ceno 15.000 dolarjev v ZDA, Teslin FSD počne skoraj vse, kar počne cenejša funkcija Enhanced Autopilot, vendar dodaja nadzor semaforjev in stop znakov. To je 9.000 dolarjev nad ceno Enhanced Autopilot, ki stane 6.000 dolarjev, samo za sposobnost avtomobila, da zazna semaforje in stop znake. V preteklosti so ljudje, ki so plačali za FSD, dobili brezplačno nadgradnjo strojne opreme iz Hardware 2.5 na Hardware 3, ki temelji na Teslinem lastnem čipu in ponuja več računalniške moči kot predhodnik. Kljub temu se v skladu z zakonodajalci in stopnjami SAE za avtomatizacijo vožnje tako imenovana lastnost popolne avtonomne vožnje ameriškega podjetja še vedno šteje za sistem 2. stopnje, saj mora biti voznik ves čas pozoren in pripravljen na posredovanje, v primeru, da se sistem izklopi. Pomeni tudi, da Tesla ni odgovorna, če gre kaj narobe, pri čemer je odgovornost v celoti v rokah voznika.              

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO