Predstavljata se posodobljena PEUGEOT 508 in 508 SW

Pet let po premieri lahko sedaj vidimo prenovo limuzine in karavana. Peugeot 508 je v okviru prenove dobil ostrejši videz in posodobitev celotne opreme. Nove modele je mogoče jasno prepoznati po novem svetlobnem podpisu na sprednji strani. Modela 508 in 508 SW bosta pri trgovcih na voljo od junija letošnjega leta.

Vodilna linija znamke z levom je dobila popolnoma nov nos z bolj agresivno rešetko, katere črne lamele se ovijajo okrog celotnega sprednjega dela. Velika “usta” Peugeota se v spodnjem delu nadaljujejo s širšo masko kot je to primer pri predhodnem modelu, ob straneh pa so opremljeni z novimi matričnimi LED žarometi skupaj s tankimi “kremplji” dnevnih luči. Novi so tudi svetlobni elementi na zadku, medtem ko naj bi nova 18-palčna platišča “Epherra” združevala diamantni slog oblikovanja z aerodinamično učinkovitostjo. Vsi logotipi znamke na ohišju imajo nov dizajn in so v bazaltno sivi barvi. 508 je na voljo v sedmih barvnih odtenkih, vključno s tremi novimi barvami, imenovanimi Okenite White, Eclipse Blue in Titanium Gray.

Poleg zunanjosti je Peugeot modeloma 508 in 508 SW posodobil tudi notranjost.

V notranjosti je bil dodatno razvit Peugeotov i-Cockpit. Na voljo je z novo grafiko instrumentne plošče in 10-palčnim zaslonom, ki prikazuje novi sistem za informacije in razvedrilo Peugeot i-Connect Advanced, skupaj z navigacijo TomTom, glasovnim pomočnikom in posodobitvami po zraku. K potrjenim sistemom za pomoč vozniku spadajo prilagodljiv tempomat s funkcijo Stop&Go, aktivno zaviranje v sili do 140 km/h, nočni vid, ki v temi prepozna ljudi in živali, nadzor mrtvega kota in 360° kamero, ki olajša manevriranje.

Oba modela sta poleg bencinskega in dizelskega motorja na voljo tudi kot priključna hibrida.

Pri motorjih pa ni novosti. Ponudbo 508 še naprej sestavljata 1,2-litrski bencinski motor PureTech s 130 KM in 1,5-litrski dizelski motor BlueHdi s 130 KM, oba povezana z osem stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Prav tako so potrjeni tudi priključni hibridi s 180, 225 in 360 KM. Slednji je tudi Peugeot Sport Engineered, ima štirikolesni pogon in ekskluzivno opremo z nižjo oddaljenostjo od tal, 20-palčna lita platišča na pnevmatikah Michelin Pilot Sport 4S in 380-milimeterske zavorne kolute spredaj. Akumulatorski hibridi imajo tudi 8-stopenjsko avtomatiko in ohranjajo 12,4 kWh baterijo (8 let/160.000 km garancije) v kombinaciji s 3,7 in 7,4 kW polnilnikoma, pri čem močnejši sodi v serijsko opremo PSE. Pri električnem dosegu pa se ne bi smelo nič spremeniti.

                                

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO