in , ,

Takšen je PRODUKCIJSKI model RENAULT 5 E-Tech

Novorojeni Renault 5 E-Tech naj bi bil na voljo z elektromotorjem moči od 120 do 150 KM, uradno pa naj bi bil razkrit februarja prihodnje leto.

Na splet je pricurljala peščica patentnih slik serijskega modela Renault 5 E-Tech, ki v celoti prikazujejo popolnoma električno kombilimuzino pred njeno svetovno premiero, ki bo 26. februarja.

Te slike je nedavno objavila Svetovna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) in kažejo, da bo električni hatchback videti zelo podobno kot koncept iz leta 2021 in ima vse prave retro sestavine, da postane zelo priljubljen.

Sprednji del modela 5 E-Tech ima posodobljeno Renaultovo značko in vključuje LED-žaromete z zanimivim in ostrim dizajnom, ki se ne razlikuje od koncepta. Čeprav vozilo nima tradicionalne maske hladilnika, so na sprednji strani tri tanke vodoravne letve, medtem ko je v spodnjem delu odbijača velika odprtina za zajem zraka. Morda najbolj intriganten del dizajna kombilimuzine so črni kvadrati na odbijaču, v katerih se nahajajo simpatične dnevne luči LED.

Novi Renault 5 ima štiri vrata, ročaji za zadnja vrata pa so skriti v stebričku C. Opazimo lahko tudi, da je priključek za polnjenje nameščen na sprednji četrtini in da je Renault 5 E-Tech opremljen s črnimi odbijači.

Primerek na teh slikah ima tudi črno streho in črne stebričke z rdečimi poudarki, kar še dodatno prispeva k nenavadnemu videzu. Na zadku električnega hatchbacka so zadnje luči LED z zapletenim svetlobnim podpisom. Iz strehe se razteza tudi subtilen spojler, odbijač pa je oblečen v črno barvo. Na voljo so tudi srebrno-črna platišča.

Renault 5 E-Tech bo dolg predvidoma 3,92 m, kar pomeni, da bo krajši od prihajajočega VW ID.2, VW-ja Polo in Renaulta Clio. Osnova avtomobila bo nova arhitektura CMF-BEV, ki si 70 % sestavnih delov deli s platformo CMF-B, ki jo uporabljajo modeli Renault Clio, Captur in vozila znamke Dacia.

Pogon bo zagotavljal en sam elektromotor. Poročila se razlikujejo glede moči tega motorja, vendar naj bi ta znašala od 120 do 150 KM.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

CRASH-TEST 30 let starega Mitsubishija kaže NAPREDEK PRI VARNOSTI

LAMBORGHINI: 435 ur za ROČNO POSLIKAVO tega unikatnega REVUELTA