in ,

Po cestni različici je tukaj še novi dirkaški Aston Martin Vantage GT3

Po komaj opazni premieri na dirki v Daytoni je novi dirkaški Aston Martin doživel še uradno razkritje.

Se še spomnite, ko je bil novi Vantage predstavljen na dirki 24 ur Daytone? Če ne, smo ga skoraj zamudili tudi mi. Aston Martin je novega Vantagea GT3 brez kakršnegakoli opozorila poslal na stezo, še preden so ga uradno razkrili, ne da bi o tem koga obvestili. Zdaj je ta premiera uradna. Aston nam ni povedal le veliko o novi cestni različici modela Vantage, temveč nam je omogočil tudi vpogled v dirkalnik.

Vantage GT3 je na kratko običajni Vantage, ki je močno spremenjen za tekmovanje na vzdržljivostnih dirkah. V vezano aluminijasto šasijo je vgrajena kletka, karoserijske plošče iz ogljikovih vlaken in številne druge spremembe, da bi bil primeren za uporabo na dirkališčih. Vsi stroji v razredu GT3 začnejo svoje življenje kot dejanski serijski avtomobili in pri novem Vantageu ni nič drugače. Vsi avtomobili v tem razredu so edinstveni, vendar imajo kljub raznolikosti zelo podobne zmogljivosti. Po predpisih ima Aston enak osnovni motor kot serijski avtomobil, vendar ga prilagodijo, da proizvede med 500 in 600 konjskih moči. Vsi avtomobili v razredu GT3 morajo prav tako tehtati med 1.200 in 1.300 kg.

Stari Vantage GT3 je bil priljubljen dirkalnik za stranke, Aston pa meni, da tudi novi ne bo drugačen. Avtomobilski proizvajalec pričakuje, da bo do konca sezone 2024 na dirkališčih po vsem svetu dirkalo 30 avtomobilov. Deloma zato, ker Aston že ima toliko moštev strank, ki uporabljajo njegov avtomobil, pa tudi zato, ker se kvalificira za toliko različnih serij. Kljub uspehu formule je podjetje opisalo, da je imel prejšnji avtomobil nekatere “zahtevne” vozne lastnosti, ki so bile po njegovih besedah v novem modelu popravljene. Odzivi voznikov po obsežnem razvojnem programu so bili pozitivni, saj je bil avtomobil opisan kot “brez slabosti” in zelo popustljiv.

Če si želite ogledati Vantage GT3 v akciji, boste imeli veliko priložnosti. Poleg dirkanja v državnem prvenstvu IMSA WeatherTech Sports Car Championship bo tekmoval tudi v svetovnem prvenstvu FIA World Endurance Championship (WEC), Evropski seriji Le Mans (ELMS) in seriji Nürburgring Langstrecken (NLS). Medtem lahko skupaj z nami občudujete to masivno zadnje krilo v naši priloženi galeriji.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novi Aston Martin Vantage dobi 656 KM in prepotrebno prenovo

Seat Ibiza FR Anniversary Edition: Še eno darilo za rojstni dan