Hero MotoCorp je eden največjih proizvajalcev motornih koles v Indiji. Znamka je namenjena širokemu občinstvu, saj ima v svoji ponudbi potovalne motocikle, skuterje in uporabne modele ter v zadnjem času tudi premijske modele, kot je Mavrick 440. Hero MotoCorp ima tudi številne električne pobude, kot sta Vida V1 in Surge, zagonsko podjetje v popolni lasti, ki se ukvarja z razvojem zanimivih električnih konceptov.
Na nedavno končanem dogodku Hero World 2024 je bil predstavljen Surge 32, ki je zagotovo prvi tovrstni proizvod uveljavljenega, osrednjega proizvajalca. Hero opisuje S32 kot modularno električno vozilo, ki se lahko uporablja kot električni skuter za osebno mobilnost in kot trikolesna rikša za prevoz tovora ali potnikov. S32 je sestavljen iz dveh glavnih delov: samostojnega električnega skuterja in rikše brez sprednjega kolesa. Zato ljudje, ki kupijo S32, tehnično gledano kupijo vozilo “dva v enem“.
Model Mavrick 440 od Hero MotoCorp


Surge trdi, da je za predelavo skuterja v rikšo potrebnih le tri minute. Vse, kar morate storiti, je, da skuter vstavite v sprednji del rikše, kjer bo sprednje kolo skuterja prevzelo krmiljenje rikše. Zadnje kolo skuterja se v obliki rikše ne bo uporabljalo in bo počivalo na ploščadi rikše. Skuter in rikša imata svoje neodvisne motorje in baterije, skuter pa je z rikšami povezan prek elektronskega priključka, ki vozniku omogoča, da za upravljanje rikše uporablja krmilo skuterja in upravljalne naprave. Precej kul, kajne?
Kar zadeva zmogljivostne specifikacije, ima skuter S32 moč do 6 kW ali približno 8 konjskih moči, medtem ko ima rikša zaradi težjega tovora moč 10 kW ali približno 13,5 konjske moči. Kar zadeva baterije, bo Surge uporabil obstoječo tehnologijo Herojeve hčerinske družbe za električna vozila Vida. Poleg tega namerava Surge izdati različne različice rikše, ki bodo ustrezale potrebam in željam posameznikov. Razvijali naj bi odprte rikše, kot je zgoraj prikazana oblika, podobna pickupu, in zaprte oblike za prevoz ljudi.
Novost: Skuter in rikša v enem


Takšen koncept je namreč povsem nov, zato je moral Hero MotoCorp sodelovati z indijskim ministrstvom za cestni promet pri oblikovanju nove registracijske kategorije vozil, imenovane “L2-5“. Po podatkih indijske avtomobilistične publikacije AutoCar India je nova registracijska kategorija vozila opisana kot “2-kolesni-3-kolesni kombinirani modul trikolesnega motornega vozila, izdelanega tako, da je dvokolesno vozilo kategorije L2 združeno z zadnjo enoto modula brez lastnega pogona. Po potrebi ga je mogoče ločiti ali združiti.“
Omeniti velja, da je Surge S32 za zdaj le koncept in da za zdaj še ni znan datum začetka prodaje. Vendar pa že samo dejstvo, da je šel Hero tako daleč, da je ustvaril novo kategorijo vozil samo za S32, jasno kaže, da ima resne načrte za uresničitev koncepta.