Ypsilon HF je prva vroča Lancia po desetletjih

Ko sta se FCA in PSA pred nekaj leti združila, je Stellantis obljubil, da bo ohranil vse znamke v svojem obsežnem portfelju. To vključuje tudi znamko Lancia, ki je v težavah in je končno dobila nov model Ypsilon. Četrta generacija modela je celo deležna obdelave High-Fidelity. Da, HF se je uradno vrnil. Italijansko podjetje v fazi mirovanja je predstavilo model Ypsilon HF, skupaj z izpeljanko za rally.

Medtem ko so imeli vsi prejšnji avtomobili z oznako HF motor z notranjim izgorevanjem, je novi Ypsilon HF popolnoma električni. Ponuja 237 konjskih moči iz spredaj nameščenega motorja, s čimer se kosa z Abarthom 600e in Alfo Romeo Junior Veloce. To ni naključje, saj si ti trije avtomobili delijo skupno modularno platformo (CMF), ki jo uporablja več drugih Stellantisovih izdelkov. Med njimi je tudi Jeep Avenger.

E-motor črpa sok iz 54-kWh baterijskega sklopa, ki je dediščina modelov Alfa Romeo in Abarth. Lancia navaja, da pospeši od 0 do 100 km/h v 5,8 sekunde, kar za kompaktno kombilimuzino s pogonom na sprednji kolesi, ki ga izdeluje priljubljena znamka, ni slabo. Poleg izboljšanega električnega motorja ima Ypsilon HF tudi širši kolotek in znižano vzmetenje za boljšo vodljivost.

Današnja premiera je tehnično gledano predogled, saj bo Ypsilon HF v Evropi naprodaj šele maja 2025. Lancia pravi, da bodo vsi prihodnji modeli deležni obdelave High-Fidelity, vključno s prenovljenima modeloma Gamma in Delta, ki bosta na voljo še v tem desetletju.

Logotip malega slona je bil prvič uporabljen leta 1960, ko so lastniki ustanovili klub, rezerviran le za ljudi, ki so imeli vsaj šest avtomobilov. HF Lancia Racing Team je bil ustanovljen leta 1963, vendar je prvi avtomobil dobil legendarni logotip šele leta 1966 – Fulvia Coupe HF.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO