in , ,

Toyota pravi, da njeni novi motorji z notranjim izgorevanjem spreminjajo pravila igre

Njihov glavni tehnični direktor pravi, da se novi bencinski motorji popolnoma razlikujejo od sedanjih motorjev z notranjim izgorevanjem.

Navdušenje nad električnim avtomobilom se je v zadnjih mesecih močno zmanjšalo in Toyota se bo verjetno počutila do neke mere upravičeno. Največji proizvajalec avtomobilov na svetu že nekaj časa jasno sporoča, da namerava ostati pri motorju z notranjim izgorevanjem. In celo napoveduje povsem novo generacijo bencinskih motorjev.

Čeprav bo trajalo še nekaj časa, preden bomo nove pogone videli v serijski proizvodnji, nam je japonsko podjetje konec maja nove štirivaljne motorje z notranjim izgorevanjem pokazalo kot nedokončan razvoj. Zdaj pa Toyotin glavni tehnični direktor ponuja dodatne podrobnosti o lastni bencinski prihodnosti. Hiroki Nakajima je v intervjuju za Automotive News nove 1,5- in 2,0-litrske motorje opisal kot potencialno „rešitev, ki spreminja pravila igre“. Šel je celo tako daleč, da je motorje opisal kot „popolnoma drugačne“ v primerjavi s trenutnim stanjem razvoja. Čeprav se avtomobili na vodik še niso uspeli uveljaviti na trgu, pri Toyoti pravijo, da je razvoj precej nepriljubljenega Miraija inženirjem pomagal, da so se naučili več o učinkovitosti.

Pri Toyoti pravijo, da bodo njihovi novi motorji z notranjim izgorevanjem spremenili pravila igre

Nakajima ni podrobno opisal učinkovitosti, vendar je Toyota že pred leti dosegla 40-odstotno učinkovitost. Nissan se ponaša celo s 50 odstotki, ki naj bi jih dosegel s tehnologijo e-Power. Pri njej motor z notranjim izgorevanjem služi kot generator za baterijo, namesto da bi poganjal kolesa. Mazda je še en japonski avtomobilski proizvajalec z zelo podobnim pristopom. Crossover MX-30 v ta namen uporablja Wanklov motor. Toyotin tehnični direktor je omenil, da bodo imeli novi motorji krajši hod bata. To je bila „zelo zapletena naloga“. Vsi ti vrstni štirivaljni motorji bodo manjši, da bi „revolucionarno spremenili pakiranje vozil“. To naj bi omogočilo nižje sprednje dele in posledično povečalo učinkovitost zaradi boljšega aerodinamičnega upora. Navor, ki se pri tej novi vrsti motorja izgubi, se nadomesti z nemotenim odzivom električnega motorja. Pri razvoju teh novih motorjev je glavni poudarek na hibridnih rešitvah.

Prvi avtomobili z novimi motorji bodo na trgu predvidoma leta 2027. Toyota ne načrtuje le pogonov za uporabo s fosilnimi gorivi. Delovali bodo tudi na biogorivo, vodik in sintetična goriva. Po besedah Nakajime ima nova družina motorjev „veliko manevrskega prostora“, kar nakazuje, da lahko pričakujemo še enega ali dva trika, ki jih avtomobilski proizvajalec še ne razkriva. Toyotinemu zgledu zdaj sledijo tudi drugi proizvajalci. Trg to zahteva. Celo Volkswagen, ki je uvedel eno najstrožjih električnih strategij, zdaj ponovno razmišlja in veliko vlaga v nadaljnji razvoj svojih motorjev z notranjim izgorevanjem.          

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VW Santana: Ko so Brazilci na Kitajskem izdelovali nemški avtomobil

Giannini Spettacolo je Abarth na dopingu, ki vas bo stal več kot 133.000 evrov