Prelude? Nekoč je nekaj obstajalo s tem imenom. Honda Prelude prve generacije se je na trgu pojavila leta 1978 kot osnova za športni kupe. Do leta 2002 je bilo pet generacij modela Prelude, pri čemer je zadnji model ponujal največjo moč 220 KM na Japonskem in 200 KM v Evropi. Zdaj postaja vrnitev slavnega imena v Evropo vse bolj konkretna.
Honda je oktobra 2023 na Japonskem že predstavila Prelude Concept. Zdaj bo na festivalu hitrosti v Goodwoodu leta 2024 sledila njegova evropska različica. Z evropsko premiero Prelude Concept med 11. in 14. julijem Honda praznuje 25-letnico svojih hibridnih vozil in hkrati potrjuje vrnitev modela v Evropo. Honda ne razkriva veliko. Vse, kar piše, je precej cvetoče: “Novi Prelude zagotavlja vznemirljiv užitek v vožnji in izjemno učinkovitost v popolnem ravnovesju ter pooseblja Hondin pristop združevanja elektrifikacije z eleganco in dinamičnostjo.“






Prvi Prelude je bil v Evropi predstavljen pred 45 leti in je bil na trgu pet generacij do leta 2001. Po Hondinih besedah novi model obljublja “primerno vrnitev ikone znamke, ki ponuja prepričljivo mešanico sloga in prefinjenosti v kombinaciji z najsodobnejšim hibridnim pogonskim sklopom“. Ime Prelude pomeni uvodno glasbeno skladbo in je namenjeno predstavitvi vozila kot predhodnika prihodnjih modelov, ki pomenijo Hondino športno usmeritev – govorimo o “užitku v vožnji za stranke po vsej Evropi.”






“Novi Prelude ni le zadnje poglavje našega nenehnega razvoja na področju hibridnih vozil, temveč tudi rezultat 25 let pionirskega dela na področju raziskav in razvoja hibridnih vozil,” pojasnjuje Tomoyuki Yamagami, glavni inženir in vodja velikih projektov pri družbi Honda Motor. “Model ohranja svoj športni DNK, saj odlično združuje učinkovitost in okoljske prednosti elektrificirane vožnje z vznemirljivo izkušnjo vožnje za volanom. Poleg tega Prelude dokazuje, da hibridni pogonski sklopi ostajajo pomemben del Hondine strategije elektrifikacije, kar je bistven korak k našemu cilju, da bomo do leta 2040 prodajali samo električna vozila na baterije ali gorivne celice,” je nadaljeval Yamagami.