Smart Car Platform je očitno Stellantisov adut za prihodnja leta. Na tej nizkocenovni arhitekturi naj ne bi temeljili le majhni avtomobili in majhni SUV-ji, kot sta Citroen e-C3 ali Fiat Grande Panda, temveč tudi večja vozila. Med njimi sta kompaktni SUV in fastback segmenta C. To je zdaj napovedal šef znamke Olivier François na praznovanju 125. obletnice znamke Fiat.
Oba nova modela sta bila februarja 2024 že prikazana v obliki renderjev, poroča Autocar. Serijsko naj bi ju začeli izdelovati leta 2025 oziroma 2026. Vendar še ni znano, v kakšnem vrstnem redu. Februarja je Fiat predstavil ne le študijo modela Panda (ki bo zdaj v serijski proizvodnji kot Fiat Grande Panda), temveč tudi štiri druga vozila višjega razreda. Fiat ni razkril njihovih imen. Povedal je le, da bodo vsa vozila temeljila na isti platformi, kar je očitno pomenilo Smart Car platformo. Prvi model bo predstavljen 11. julija 2024, je zapisal Fiat – kot zdaj vemo, je bil to model Grande Panda. V naslednjih nekaj letih naj bi vsako leto predstavili še en model.

Vse študije, predstavljene februarja, so bile zelo oglate in so imele podoben svetlobni podpis – na sprednjem in zadnjem delu so bile vidne številne piksle, tako kot pri Fiatu Grande Panda. Vendar pa Grande Panda s svojo dolžino 3,99 metra spada v segment B-SUV, Fastback in SUV pa v segment C-SUV. Povsem mogoče je, da temeljita na Citroenu e-C3 Aircross, ki prav tako temelji na platformi Smart Car in ga lahko z dolžino 4,39 metra uvrstimo v segment kompaktnih vozil. Citroen e-C3 Aircross ima tudi daljšo medosno razdaljo kot e-C3 (2,67 m namesto 2,54 m).
Fiat SUV Concept


Februarski koncept SUV je na videz podoben modelu Grande Panda, vendar je videti zelo raztegnjen. Fiat želi vozilo oglaševati kot prostoren družinski SUV, kot nekakšno “Giga Pando“. Vendar je sedem sedežev, kot jih ima zgorevalna različica e-C3 Aircross, malo verjetnih, saj je karoserija zaprta za stebričkom C.
Fiat Fastback Concept


Študija fastback je zelo podobna študiji SUV; očitno je bila poševno oblikovana le zadnja stran karoserije – avtomobila sta verjetno enaka do stebrička C. Zato bi lahko avtomobil opisali tudi kot kotni kupe SUV. Fiat obljublja športne gene in ustrezno zmogljivost. Aerodinamično ugodna karoserija naj bi zagotavljala nizko porabo goriva