Razburljivo pri tem pa je, da sta oba modela Scout pravzaprav povsem električna avtomobila. Z 800-voltno tehnologijo (ki omogoča maksimalno polnjenje do 350 kW), 1300 Nm navora, šprintom do 100 km/h v približno 3,5 sekunde in dosegom približno 500 km. Vendar je na voljo tudi opcijski energetski sistem s podaljšanim dosegom. V vozilu je tudi bencinski generator, ki naj bi doseg povečal na do 800 km. Preberi, Tesla Cybertruck.
Novi Scouti, ki so zgrajeni na novi platformi z lestvičnim okvirjem, so lahko opremljeni s pnevmatikami velikosti do 35 palcev. Njihova oddaljenost od tal je več kot 30 centimetrov, globina brodenja pa približno en meter. Mehanske prednosti terenskih vozil vključujejo sprostitev sprednjega stabilizatorja, mehanske ključavnice spredaj in zadaj ter trdno zadnjo os.
Scout ocenjuje, da lahko SUV Traveler vleče več kot 7.000 kilogramov, pickup Terra pa več kot 10.000 kilogramov. Oba lahko prevažata skoraj 2.000 kilogramov koristnega tovora. Scout Terra ima spodoben tovorni prostor, dolg skoraj 1,70 metra, vključno s 120- in 240-voltnimi vtičnicami. Traveler pa ima vgrajen nosilec rezervne pnevmatike, ki lahko sprejme 35-palčno rezervno kolo polne velikosti. Terra lahko sprejme le 33-palčno rezervno kolo, lahko pa se odločite tudi za nosilec pnevmatik na prtljažniku, ki lahko sprejme 35-palčno rezervno kolo.
V notranjosti so fizični gumbi za upravljanje klimatske naprave nameščeni pod velikim sredinskim zaslonom, pri čemer je zasnova modela Scout zasnovana na prvotnem modelu Scout II. Proizvajalec bo model Terra ponujal z opcijsko sprednjo sedežno klopjo, ki nadomešča večfunkcijsko sredinsko konzolo. Opremljena bo tudi z mehanskimi ročaji vrat.
Zainteresirani kupci lahko svojo najljubšo različico rezervirajo že danes za 100 dolarjev. Cena vstopnega modela Traveler se bo s popusti začela pri približno 50.000 dolarjih, medtem ko bo cena modela Terra znašala 51.500 dolarjev. Vendar ni potreben samo denar, potrebna je tudi potrpežljivost, saj Scout načrtuje začetek proizvodnje šele leta 2027.