Kot že rečeno, so v projekt vključeni pri skupini vlagateljev MIM (Monaco Increase Management SARL) in pri Campos Racingu, ki tekmuje tako v Formuli 2 kot tudi v Formuli 3. Ideja je sicer preprosta, s skupnimi močmi izkoristiti navijaški vakuum, ki je v Španiji nastal po odhodu Fernanda Alonsa na španskem tržišču.

V sporočilu za javnost, ki so ga naslovili na medije, so razkrili, da so se že trikrat pogovarjali z vodilnimi možmi Formule 1, in sicer 11. maja v Barceloni, 15. maja v Londonu ter tudi 31. julija. Vse skupaj sta si zamislila in doslej izpeljala Salvatore Gandolfo in Adrian Campos, za tehničnega direktorja sta izbrala Petra McCoola, za aerodinamiko bo odgovoren Ben Wood. Tako McCool kot tudi Wood imata bogate izkušnje iz F1,

Zanimivo je, da glede angažmaja voznikov že krožijo novice, da bi za volan dirkalnikov novega moštva lahko sedla Pascal Wehrlein in Alex Palou, ki sta trenutno na plačilni listi skupine MIM. Wehrlein, ki je uradno najmlajši prvak serije DTM, trenutno tekmuje v Formuli E za Mahindro ter je hkrati testni voznik Ferrarija, Palou pa je trenutno tretji v japonski seriji SuperFormula. Tretje ime, ki se pojavlja kot možna dolgoročna rešitev, je mladi španski voznik kartinga David Vidales.

Zanimivo je, da je sporočilo za javnost zaokrožilo nekaj dni za tem, ko je predsednik FIA-e, Jean Todt, izjavil, da je kljub precejšnjemu zanimanju relativno malo možnosti, da bi kmalu videli novo moštvo v Formuli 1.