Pri Toyoti se letošnjega Dakarja lotevajo v vlogi branilca naslova med avtomobilisti, saj Nasser Al-Attiyah brani lansko skupno zmago. Dirkaškega Hiluxa so v zadnjih mesecih razvijali v Južni Afriki, a večjih sprememb v primerjavi z lansko izvedbo rallyja ni. Za pogon bo še vedno služil bencinski atmosferski V8, podobno velja za geometrijo in posamično vpetje koles. »Ne glede na vse nam je uspelo ustvariti velik napredek, še posebej, ker smo z avtomobilom imeli možnost odpeljati južnoafriško prvenstvo,« razlaga Glyn Hall, prvi mož ekipe Toyota Gazoo Racing South Africa.

Prav zanesljivost in dodelave posameznih detajlov, ki lahko prinesejo dodatne sekunde prednosti, so tisto, na kar so se osredotočili pri južnoafriškem oddelku japonske znamke. V primerjavi z južnoameriškimi izvedbami so morali prilagoditi delovanje motorja na nižji nadmorski višini, a priznavajo, da jim je v zato v veliki meri lažje, saj je maksimalno dovoljeno vrednost 37 mm mogoče doseči bistveno lažje kot v Andih, kjer je redkejši zrak.
Na letošnjem Dakarju bodo pri Toyoti nastopili s štirimi dirkalniki, glavni favorit na papirju pa je vsekakor Nasser Al-Attiyah, ki tudi sam ne beži pred bremenom prvega favorita dirke: »V lanskem letu sem zmagal na devetih izmed desetih rallyjev, na katerih sem nastopil. Le v Maroku sem bil primoran odstopiti zaradi težav z elektroniko. Na ta način sem dodobra spoznal avto, udeležil pa sem se tudi Baje 1000 v Kaliforniji, kjer sem pridobil tudi dodatne izkušnje na malce drugačnem maratonskem rallyju. Teren v Savdski Arabiji dobro poznam, saj sem tukaj že nastopal v minulih letih. Katar je blizu, tako da je to zame skoraj domača dirka in da, počutim se kot prvi favorit.«

V četrtem dirkalniku s Toyotinim logotipom bo nastopil tudi stari znanec iz formule 1, Fernando Alonso, ki bo skupaj s sovoznikom Marcom Como poskušal presenetiti stare mačke Dakarja. Alonso sicer pravi, da mu je osnovni cilj končati dirko, pri tem pa se maksimalno učiti in doseči svoj maksimum. Podobno velja za sovoznika Como, ki se bo prvič preizkusil v sovozniški vlogi, saj je pred tem kar petkrat slavil med mo