in

ALEJANDRO AGAG o združitvi F1 in FE: Če FORMULA 1 ne bo pazila, bo postala kot KONJSKE DIRKE

Alejandro Agag verjame, da se bosta Formula 1 in Formule E prej ali slej združili ali pa zamenjali mesta. Pri tem pa Španec nariše tri možne scenarije.

Alejandro Agag, šef Formule E, je prepričan, da bo njegova električna dirkalna serija prej ali slej skorajda neizogibno zamenjala Formulo 1 ali pa se vsaj združila z njo.

To je Španec izdal kolegom iz Autosporta v podcastu Current Affairs. Sicer Agag ne želi drzno trditi, da se bo njegova Formula E obvezno povzpela do kraljevega razreda motošporta. Toda na podlagi električne usmerjenosti prihodnosti avtomobilske industrije, je prepričan, da mimo njegove serije ne bo vodila nobena pot. “Že dlje časa trdim, da bo Formula E šport, ki bo predstavljal industrijo.” Po njegovem mnenju ima Formula 1 dolgoročno tri možnosti.

Za Alejandra Agaga ima Formula 1 le tri možnosti, pri čem mora paziti, da ne bo postala kot konjske dirke, ki nimajo povezave z avtomobilsko industrijo.

Formula 1 lahko postane kot konjske dirke

PRVIČ: Združitev Formule 1 s Formulo E. “Tačas se to ne bo zgodilo. Mogoče v nekaj letih. Potem bi bila Formula 1 povsem električna.DRUGIČ: “Mogoče se bo Formula 1 odločila, da ostane pri motorju z notranjim izgorevanjem in ji ni mar za povezavo z avtomobilsko industrijo. To je tudi ena možnost. Tudi konjske dirke nimajo opravka z avtomobilsko industrijo, a še vedno imamo konjske dirke. Formula 1 bi potem postala šport brez povezave z industrijo.

Španec meni, da bi lahko v primeru, da se obe formuli ne bi združili, Formula E v prihodnosti prevzela primat kraljice motošporta.

Kajti po tezi Agaga, je motošport za proizvajalce kot Daimler, Fiat, Honda, Renault in ostale zanimiv le takrat, če se lahko vzpostavi povezava s serijsko proizvodnjo. Kajti pristop, da se Formula 1 trži kot zabava oziroma šov in bi še naprej dirkala z motorji z notranjim izgorevanjem, čeprav se ljudje že dlje časa vozijo z električnimi avtomobili, je sicer dopusten. A proizvajalci tega ne bi podpirali. Tukaj se Španec v vsakem primeru vidi v boljšem položaju, kajti le on si lasti licenco za električno globalno dirkalno serijo pod okrilje FIA-e.

Agag prizna, da bi mu bila najljubša prva opcija, torej združitev Formule 1 in Formule E. Sam pa bi se potem posvetil svojemu novemu projektu Extreme E.

TRETJIČ: Iz tega razloga bi bila tretja možnost sledeča: “Formula 1 bi počakala do leta 2039 in si zagotovila licenco za električno serijo formul, ki je sedaj v naši lasti. To so tri možnosti, ki jih imajo.” Španski poslovnež, ki je v mednarodni motošport prišel v tesnem sodelovanju s Flaviom Briatorejem, se zavzema, da bi dosegel dogovor z zdajšnjim kraljevim razredom motošporta. “Prva opcija je fuzija ali dogovor med nami, torej v tej smeri. In prva opcija mi je tudi najljubša.

Agag, ki si do leta 2039 lasti zelo dragoceno licenco električne serije Formule E, ki nastopa pod okriljem FIA-e, je v svet motošporta vstopil v tesnem sodelovanju s Flaviom Briatorejem.

Če bo prišlo do združitve, kar bi za Formulo E predstavljalo donosen posel, ker ima v lasti dragoceno licenco, pa Agag ne bi bil na razpolago kot šef nove dirkalne serije. Španec poudarja, da ima zanj prioriteto novi projekt Extreme E s temami kot so varstvo okolja in enakost spolov. Zaradi tega vloga šefa Formule 1/E ne bi prišla v poštev.

Animacija primerjave Formule 1 in Formule E na stezi v Monzi.

                           

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MIKA HAKKINEN: VETTEL sam odloča o svoji prihodnosti

CHASE CAREY: Pripravljeni smo tudi na odpoved prvenstva