Sicer si nihče ne more predstavljati, da bi lahko Ferrari v doglednem času zapustil Formulo 1, a kljub temu smo skoraj vsako leto priča njihovim grožnjam o odhodu. Včasih Scuderia ni zadovoljna s pravilnikom motorja, v zadnjem času pa je to zgornja meja proračuna.
Kot alternativa kraljevemu razredu motošporta se potem v igro postavlja tudi serija IndyCar. Mario Andretti pozna obe strani. Američan je leta 1978 osvojil naslov prvaka v Formuli 1, tekom svoje aktivne kariere pa se lahko pohvali tudi s štirimi naslovi ameriške dirkalne serije. Američan bi bil zelo vesel, če bi lahko Ferrarija pozdravil v seriji IndyCar. “To bi bilo neverjetno, če bi se nam pridružil tudi Ferrari. Ne samo kot dobavitelj motorjev temveč tudi kot ekipa,” je pojasnil za kolege iz Gazzetta dello Sport.

80-letnik verjame, da bi se zaradi Ferrarija povečalo zanimanje za ameriško dirkalno serijo. Vendar bi morala za morebiten vstop Ferrarija spremeniti pravila. Kajti tačas se v seriji IndyCar vozi z enotno šasijo Dallare. Andretti bi si želel tukaj videti dvoboj obeh italijanskih proizvajalcev. “Predlagam, da Binotto to idejo posreduje Rogerju Penskeu,” tako nekdanji zmagovalec Indy 500, ki je med drugim v Formuli 1 dirkal tudi za Ferrari. S Scuderio je leta 1971 v Južni Afriki slavil tudi svojo prvo zmago v kraljevem razredu motošporta, naslov pa je leta 1978 osvojil z ekipo Lotus.

Ferrari je bil v preteklosti že tik pred tem, da opravi skok čez Atlantik. Z modelom Ferrari 637 so celo izdelali dirkalnik serije IndyCar. Še danes ni znano, ali je Scuderia takrat sledila resnim načrtom ali pa so dirkalnik uporabili le kot sredstvo pritiska, da bi v Formuli 1 dosegli svoj interes.

In po informacijah kolegov iz Motorsport-Total.com, se je koncern FIAT-Chrysler v mlajši preteklosti zanimal za vstop v IndyCar. Vendar pa ne bi nastopili kot znamka Ferrari, temveč kot Alfa Romeo in sicer kot tretji proizvajalec motorjev poleg Honde in Chevroleta. Po smrti Sergia Marchionneja je glede tega vse potihnilo.