V tem tednu se je v Formuli 1 veliko dogajalo, kljub temu, da je še vedno primorana na mirovanje zaradi pandemije koronavirusa. Vettlovo slovo od Ferrarija, prihod Sainza na njegovo mesto, pri McLarnu bo špančevo mesto zapolnil Ricciardo.
Ostajata sedaj dve vprašanji: Kaj bo storil Sebastian Vettel in kdo bo pri Renaultu zamenjal Daniela Ricciarda? Francoski časnik Auto Hebdo poroča: “Alonso nazaj k Renaultu,…. če bo Renault ostal v Formuli 1?” V tem članku je prav tako navedeno: “Več virov je potrdilo resne razprave med španskim dirkačem in njegovo nekdanjo ekipo. Podpisana bi lahko bila tudi že predpogodba.” Ali sedaj to drži ali ne, tega tačas ni mogoče resno vrednotiti. Toda omenjeni časnik se lahko pohvali, da je v preteklosti zadel prestop Estebana Ocona k Renaultu.
Je morda Alonso bolj v igri kot rešitelj Renaulta in manj kot nadomestilo za Ricciarda?
Dejstvo, da se ime Fernanda Alonsa v teh dne množično in vpadljivo pojavlja v medijih, zahteva morda globlji razmislek. Sicer si mnogi predstavljajo njegovo vrnitev v Formulo 1, med njimi je tudi Martin Brundle. A ne gre spregledati dejstva, da je ekipa sama pognala govorice o Alonsu, saj so z objavo na twitterju, kjer smo lahko videli Alonsa v času slave francoske ekipe, s katero je osvojil dva naslova prvaka, “obupno” ciljno iskali nadomestilo za odhajajočega Ricciarda.
Še bolj zanimivo in za mnoge čudno je dejstvo, da bi lahko Liberty Media, večinski lastnik Formule 1, pokrila večji del Alonsove plače pri Renaultu?! Kajti Američani se bojijo posledic krize koronavirusa, katero francoski proizvajalec avtomobilov morda sploh ne bo prestal. Že pred to krizo so bili Francozi na šibkih nogah. Zato je za mnoge vse skupaj bolj kot kampanja za rešitev francoske ekipe pred odhodom iz Formule 1 kot pa odmevna vrnitev dvakratnega svetovnega prvaka.