Pri italijanski znamki športnih avtomobilov še vedno razmišljajo o vstopu v serijo IndyCar, a se kot alternativa vse bolj omenja 24 ur Le Mansa.
Mnogi italijanski mediji poročajo, da so se pri Ferrariju odločili, da ne bodo izdelal motorja za IndyCar, pri Penske Entertainment še vedno trdijo, da pogovori še potekajo, kar je potrdil tudi sam Roger Penske.
“Iskanje novih OEM-partnerjev je ena naših najpomembnejših nalog in strategija prihodnosti serije IndyCar,” so v sporočilu za javnost zapisali pri NTT IndyCar Series: “O možnostih sodelovanja se pogovarjamo s številnimi podjetji, ki jih zanima sodelovanje v našem športu. Ferrari je eden izmed tistih, ki je pokazal konkretno zanimanje,” pravi Penske, “…in z njimi se še vedno pogovarjamo o možnosti, da bi se pridružili seriji IndyCar.”
Maja letos je Mattia Binotto potrdil, da pri Scuderii resno proučujejo možnost vstopa v serijo IndyCar, saj bodo v prihodnje tudi tam dirkali z 2,4-litrskimi hibridnimi pogonskimi enotami, Ferrari pa bo zaradi omejitve proračuna del svojih delavcev iz programa Formule 1 prisiljen prerazporediti v druge programe, če v Maranellu želijo, da ne izgubijo dragocenega kadra.
Binotto je ob tem omenil še, da so ob seriji IndyCar proučili tudi možnost nastopanja na vzdržljivostnih dirkah. V tem okviru italijanski viri poročajo, da naj bi se Ferrari namesto udejstvovanja v seriji IndyCar lotil projekta razvoja prototipa, s katerim bi lahko dosegel skupno zmago na 24 urah Le Mansa.