Že nekaj let smo priča, kako se dirkači in njihovi inženirji ali šefi ekip po radijski zvezi igrajo mačke z mišjo s “kodiranimi” sporočili. Letos je prišlo zraven nekaj novega. Kajti včasih slišimo sedaj tudi pogovore med šefi ekip in vodstvom dirke.
Tekom dirke VN Španije v Barceloni je na vroči gumb povezave z vodstvom dirke pritisnil Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, ki se je pri Michaelu Masiju pritoževal nad letošnjim novincem v Formuli 1 Nikito Mazepinom, ki je zadrževal Lewisa Hamiltona. Na dirki VN Francije pa sta Massija poklicala Ron Meadows in Jonathan Wheatley. Oba moštvena menedžerja sta se pritoževala na po nujnem mnenju previsoke robnike, ki povzročajo škodo na dirkalnikih. Masi je obema odgovoril: “Če dirkači ostanejo na stezi, potem ni težav za dirkalnike.” V Avstriji, na VN Štajerske, se je po vrtenju Bottasa v boksih oglasil moštveni menedžer McLarna Paul James, da bi opozoril na nevarnost te akcije.
In kaj o vsem tem pravi Masi? “Vse ekipe aktivno uporabljajo radijsko zvezo in to velja že leta. Novo je to, da sedaj to slišijo tudi navijači. To je vodilo do tega, da sedaj prihaja do manj pritoževanj. Predstavljam si, da danes ljudje dvakrat premislijo, preden se oglasijo pri nas. Kar se tiče primera Bottasa, bi ukrepali tudi brez sporočila Paula Jamesa. V takšnih primerih pokažemo na monitorjih, da bomo preiskali primer, da ekipe vedo, da si bomo to podrobno ogledali.” Kaj potem odločijo štirje komisarji dirke, to s pogovori med ekipami in Masijem nima opravka. “Kaj se govori med mano in ekipami, za komisarje ni odprto. Njihove odločitve so zato povsem neodvisne od takšnih razprav.”