McLAREN: Izjemnega pomena je bilo, da smo že LETOS prešli na MERCEDESOVE pogonske enote

V pravkar minuli je McLaren oživil svoje partnerstvo z Mercedesom in prvič po letu 2014 spet uporabljal motorje nemškega proizvajalca. Ne glede na dejstvo, da so na koncu izgubili dvoboj s Ferrarijem za tretje mesto, je ekipa iz Wokinga v zadnji sezoni izjemno napredovala.

McLaren je namreč dosegel 73 točk več kot leta 2020 in slavil svojo prvo zmago po skoraj devetih letih. Na VN Italije jim jo je privozil Daniel Ricciardo, ki se je v prvem delu ekipe še zelo lovil z novim dirkalnikom. Njegov moštveni kolega Lando Norris je takrat z drugim mestom poskrbel za popoln dan tradicionalne britanske ekipe v Monzi.

Menjava dobavitelja motorjev je lahko običajno težka in zahtevna naloga za ekipo, a McLaren je takoj po vgradnji nove enote v letošnji avtomobil bil povsem konkurenčen, pravzaprav še bistveno boljši kot pred tem z Renaultovimi pogonskimi enotami.

Pri McLarnu so na koncu v boju za tretje mesto morali priznati premoč Ferrariju, se pa lahko pohvalijo z zmago na Ferrarijevem domačem terenu. – Foto: HB Press

“Pomembno je bilo, da smo partnerstvo z Mercedesom sklenili že pred letošnjo sezono, še preden bodo začeli veljati novi tehnični predpisi,” v tem kontekstu poudarja šef ekipe Andreas Seidl. V letošnji sezoni je ekipa namreč že zbrala dovolj podatkov o pogonski enoti, da bo prehod v prihodnjo sezono bistveno bolj enostaven, kot bi bil, če bi se menjava zgodila zdaj.

“To nas postavlja v bistveno boljši položaj za razvoj popolnoma novega dirkalnika za naslednje leto, saj že dobro poznamo Mercedesovo pogonsko enoto. Delo je bilo res dobro opravljeno na obeh straneh – na naši, pa tudi na strani Mercedesa, ki je imel odlične rezultate že od prvega testa,” dodaja Münchenčan.

Andreas Seidl je zadovoljen predvsem s tem, da so letos več kot uspešno implementirali Mercedesovo pogonsko enoto v svoj dirkalnik.

Nekaj grenkobe glede letošnjega leta za Seidla predstavlja izgubljeno tretje mesto v konstruktorskem prvenstvu. “Ko si tako dolgo v sezoni na tretjem mestu, je seveda boleče izgubiti to mesto, še posebej, če imaš toliko smole, kot smo je mi imeli v zadnjih treh dirkah.”

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO