Za osnovo so pri Mugenu vzeli hibridno (e:HEV) različico modela ZR-V, ki je japonska različica modela HR-V. Kot se za športni koncept spodobi, so mu namenili nekaj športnih dodatkov, kot so sprednji prag, vertikalne reže v maski hladilnika in dodali nekaj aluminija na stranske pragove.
Omenimo tudi nov komplet lahkih platišč v dvobarvni kombinaciji, nova vzvratna ogledala, štiricevni zaključek izpušne cevi in velik spojler nad vrati prtljažnika. Povejmo še, da model ZR-V na japonskem tržišču poganja hibridni pogonski sklop z dvolitrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem.

Precej manj je znanega o Mugenovi predelavi Civica Type R, ki naj bi ga pri hišni predelovalski hiši predelali po svojih visokih standardih. Pričakujemo lahko drzen aero paket, mnogi ljubitelji tega športnega modela pa si želijo, da bi Mugenovi inženirji kakšno svojo čarovnijo pripravili tudi pod motornim pokrovom.
