in ,

Honda e:NY1 – Električni SUV v obliki HR-V

Novi Hondin električni SUV segmenta B naj bi imel doseg okrog 412 kilometrov.

Honda z modelom e končno dobiva izključno električno družbo in sicer v obliki e:NY1. Okrajšava za “Exciting/Electric New Your Life” in nato še številka, da se bo vedelo. Razburljivo in novo? V vsakem primeru. Čeprav videz in mere več kot očitno spominjajo na HR-V. B-segment torej. Aleluja.

Toda za znanim dizajnom, z retro napisom Honda na vratih prtljažnika in zaprto masko s polnilno odprtino za njo ter 10 mm daljšim previsom, se skriva vse, a zagotovo ne HR-V. Pri e:NY1 govorimo o novi platformi, ki se bo v prihodnosti imenovala e:N Architecture F. Črka na koncu oznake pomeni pogon na sprednja kolesa, torej gre samo za en električni motor. Lahko torej domnevamo, da bo Honda v prihodnje na tej osnovi gradila tudi modele, ki bodo imeli dva elektromotorja in s tem štirikolesni pogon. Model e:NY1 bo opremljen z baterijo s 68,8 kWH (bruto), ki poganja električni motor s 150 kW in 310 Nm. Do 100 km/h pospeši v 7,6 sekunde, največja hitrost pa je omejena na 160 km/h. Honda navaja doseg po WLTP okrog 412 kilometrov in ker se lahko s hitro polnilnico baterija napolni do največ 78 kW, je čas polnjenja (10-80%) okrog 45 minut. Za razdaljo 100 kilometrov bi potrebovali 11 minut polnjenja.

Honda je z e:NY1 dobila družbo prvega električnega avtomobila v svoji ponudbi.

Sicer vse to ne zveni ravno super moderno, je pa solidno. Ali lahko na koncu ta tehnologija prepriča in če obljube oziroma navedbe držijo, bo moral pokazati začetni preizkus vozila. Kar pa se je dalo preizkusiti že v stoječem stanju in kar vsekakor pušča dober vtis, je upravljanje. Skoraj vse deluje – tudi za razliko od modela HR-V – preko 15,1-palčnega zaslona na dotik v sredinski konzoli. In kar zveni kot zapleteno krmarjenje po podmenijih in mnogih motenj, je v nasprotju z našimi pričakovanji presenetljivo lahko razumeti. Na dnu zaslona so vsi ukazi za klimatsko napravo, nad tem pa je dejanski meni, na vrhu pa lahko vidimo kaj smo pravkar izbrali. Na primer navigacijo. Poleg tega je grafika dovolj jasna in sistem deluje brez večjih zamud. Lahko rečemo, da je tukaj Honda opravila dobro delo.

Mimogrede, proizvajalec še ni navedel točnega datuma lansiranja na trg. Toda to naj bi se zgodilo še v letošnjem letu, več pa ne vemo. Enako je s cenami, zato smo tačas obsojeni na čakanje. Toda Honda ima trenutno polne roke dela, saj letos v Evropi ne bodo predstavili le modela e:NY1. V načrtu sta tudi nova modela e:HEV in e:PHEV. V obliki 6. generacije modela CR-V in v obliki novega modela ZR-V, ki bo v prihodnje postavljen nad modelom HR-V.  

                  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

FIAT 600 RAZKRIT še pred URADNO premiero

Kode61 BIRDCAGE debitira kot retro moderni ROADSTER