Vožnja po mestu z električnim kolesom ali skuterjem je v Evropi postala izjemno priljubljena. Tako priljubljena, da je v svetu osebne mobilnosti na voljo veliko novih norih in nenavadnih modelov. Najnovejši med njimi je električni tricikel podjetja Lámpago iz Turčije. Ime znamke, ki v prevodu pomeni strela, je precej ironično, saj je trikolesnik vse prej kot hiter, je pa zagotovo lep.
Ker je največja hitrost omejena na 45 km/h, se morda sprašujete: za koga je to namenjeno? Vsekakor gre za novost ter morda elegantno in stilsko alternativo vožnji po mestu z električnim kolesom ali električnim skuterjem. Kot tak je to vozilo za osebno mobilnost in za uporabo v Evropi ne potrebuje dovoljenja za motorno kolo, temveč dovoljenje razreda AM ali A1.


Z oblikovnega vidika je Lámpago videti kot Vespa sidecar, le da sta skuter in sidecar združena v eno. Karoserija je poenostavljena in zaobljena kot jajce, ima vrata na obeh straneh in dva sedeža, nameščena eden pred drugim. Ima obliko običajnega trikolesnika, podobnega avtomobilu Reliant Robin, z dvema kolesoma zadaj in enim spredaj. Ker nima strehe ali drugih strukturnih elementov, se uvršča med električne mopede, zato je za uporabo na cesti potrebna čelada.

Na tehnološkem področju vozilo Lámpago poganja 60-voltni litijev akumulator z zmogljivostjo 30 amperskih ur, ki obljublja doseg od 25 do 45 kilometrov z enim polnjenjem. Lámpago ne navaja, kakšen motor uporablja, vendar se domneva, da je moč električnega motorja približno 1.000 W. Poleg tega se trikolesni skuter vozi na 10-palčnih kolesih in se ustavi s sprednjimi in zadnjimi bobenskimi zavorami. Skupna nosilnost naj bi bila 200 kilogramov. Podjetje Lámpago še ni razkrilo informacij o ceni in razpoložljivosti tega prikupnega in očarljivega električnega trikolesnika.