Mercedes-Benz v svoji neskončni modrosti ni nikoli izdelal modela G-Wagen Cabriolet, ki bi ga prilagodil AMG. Najbližje je bil leta 2013 G500 Final Edition s 388-konjskim motorjem V8 z naravnim polnjenjem.
Nemški tuner Refined Marques se je odločil zapolniti vrzel na trgu z lastnim kabrioletom razreda G, predelanim po meri AMG, ki ga dopolnjuje komplet prikupnih samomorilskih zadnjih vrat. Mercedes-AMG G63 Cabriolet podjetja Refined Marques je eden od 20 izdelanih po meri, ki kot osnovo uporablja novi G63 z motorjem V8 z dvema turbinama in močjo 577 KM. Čeprav je splošni slog mehkega streha enak kot pri tem dvovratnem vozilu Final Edition, je podjetje za lažji vstop in izstop dodalo dvoje manjših vrat za zadnjo klop.
Direktor podjetja Refined Marques Ahmed Al Bakry je za Motor1 povedal, da so bila prvotno zadnja vrata zasnovana tako, da so se odpirala tradicionalno, kot pri običajnem razredu G. “Potem sem rekel ne, naredimo samomorilska vrata, ker bodo tako lažje dostopala velikim potnikom,” pravi Al Bakry, ki doda, da ga je ameriška supermanekenka, ki je ni želel imenovati, poklicala takoj, ko je izvedela za model G63 Cabriolet, in se pritožila nad zadnjimi sedeži svojega sedanjega modela G Cabrio, iz katerih je bilo tako težko izstopiti, da si je raztrgala obleko in zlomila pete. Ponudila je, da kupi prvi primerek, prikazan na teh fotografijah, vendar se je zadovoljila z enim od 20 mest v vrsti.
Notranjost
Zanimivo je, da naj bi bil ta kabriolet G63 prvotno enkraten primerek. Al Bakry pravi, da je idejo dobil od svojega sina. “Imam G Brabus, ki sem ga naredil zanj; je enkraten,” pravi Al Bakry. “Nekega dne sva se vozila v prometu in me je vprašal: ‘Baba, zakaj ne bi naredil tega z mehkim pokrovom, da se odpira, in majhnimi vrati zame, da lahko vstopam in izstopam? To me je navdušilo.” Med razvojem je Al Bakry o avtomobilu pripovedoval svojim prijateljem in strankam, večinoma zelo premožnim zbirateljem s Srednjega vzhoda. Seveda so vsi želeli imeti svojega. Tako je enkratni avtomobil postal primerek 20 avtomobilov.
Ker ta G63 Cabriolet ni tovarniški izdelek, ne mislite, da gre za na hitro narejen izdelek. Podjetje Refined Marques je potrebovalo 18 mesecev razvoja, da je ta vozilo naredilo tako, kot je treba. Al Bakry pravi, da njegove stranke ne bi sprejele nič manj kot tovarniško ali boljšo kakovost. Končni izdelek je predstavil celo nekdanjemu vodji nadzora kakovosti pri Mercedes-Benzu, ki po enournem iskanju ni našel niti ene napake.
Seveda je bila večina od načrtovanih 20 primerkov prodana. Al Bakry je za Motor1 še povedal, da čaka na stranko, ki bo položila kavcijo za zadnje mesto za izdelavo. Če torej želite enega od teh posebnih vozil G-Wagons, boste morali kupiti rabljenega. Vendar ne pričakujte, da bo cenejši. Al Bakry pravi, da je lastnik primerka China Blue, ki ga vidite tukaj, že prejel ponudbo, ki je bila več kot dvakrat višja od izhodiščne cene 1,3 milijona dolarjev, vendar jo je zavrnil. Če ste mislili, da je običajni G Cabrio ekskluziven, poskusite dobiti enega od teh.