in , ,

Ferrari 12Cilindri: Retro videz in 830 KM

Pod motornim pokrovom naslednika modela 812 Superfast je 6,5-litrski motor V12. Brez turbin in elektrifikacije …

Ferrari spet počne stvari, ki jih počne Ferrari. Najnovejša svetovna premiera proizvajalca kaže, kako to deluje. Odgrnimo zaveso za 12Cilindri. Naslednika modela 812 Superfast, ki ga je Ferrari zdaj v Miamiju predstavil v obliki kupeja in spiderja. Kot pove že ime, se vse vrti okoli motorja. Dvanajstvaljnik. Brez turbin. Brez elektrifikacije.

6,5-litrski motor V12 je najnovejši razvoj Ferrarijevega motorja F140, ki je bil prvič uporabljen v modelu Enzo pred dvema desetletjema. Tu doseže 830 KM pri 9.250 vrtljajih na minuto in 678 Nm navora pri 7.250 vrtljajih na minuto. Omejevalnik vrtljajev je pri neverjetnih 9.500 vrtljajih na minuto in čeprav ni hibridne pomoči, je proizvajalcu nekako uspelo izpolniti vse ustrezne emisijske standarde. Motor je v veliki meri podoben motorju modela 812 Competizione. S titanovimi ojnicami in ventilnim sklopom, ki tipične hidravlične pipe nadomešča s togim sistemom z valjčnimi sledilniki odmika. Edinstven pa je sistem, imenovan „Aspirated Torque Shaping“, ki elektronsko spreminja krivuljo navora v tretji in četrti prestavi.

Ferrari je z modelom 12Cilindri predstavil naslednika 812 Superfast in sicer v retro dizajnu in brez turbo polnilcev in elektrifikacije.

Z motorjem je povezan 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki obljublja za 30 odstotkov hitrejše prestavljanje kot menjalnik modela 812. Glede na to, da je bil model 812 eden najhitreje prestavljajočih avtomobilov na cesti, si lahko samo predstavljamo, kakšen je lahko občutek. Prehod na večje 21-palčne pnevmatike tudi skrajša prestavno razmerje za 5 odstotkov, kar prispeva k boljšemu pospeševanju. Ferrari navaja čas 2,9 sekunde za sprint od 0 do 100 km/h. 0-200 km/h doseže v manj kot 7,9 sekunde. Vendar ti podatki veljajo le za zaprto različico; Spider je nekoliko počasnejši. Kljub temu naj bi bila največja hitrost obeh modelov več kot 340 km/h.

Po pričakovanjih ima 12Cilindri najnovejše in najnaprednejše Ferrarijeve sisteme za nadzor podvozja, vključno s sistemom Side Slip Control 8, ki je zasnovan tako, da omogoča hitrejšo oceno oprijema pnevmatik. Na voljo je tudi neodvisno krmiljenje vseh štirih koles. Kot smo že omenili, se je velikost koles povečala z 20 na 21 palcev, s pnevmatikami 275/35ZR21 spredaj in 315/35ZR21 zadaj. Na voljo so pnevmatike Michelin Pilot Sport S 5 in Goodyear Eagle F1 Supersport. Ferrari navaja lastno maso 1.560 kg. Ta podatek velja samo za kupe. Podatki za Spider niso bili objavljeni. Vendar je verjetno nekoliko težji. Zanimivo: 12Cilindri naj bi bil za 15 odstotkov trši od modela 812.

12Cilindri je dolg 4.733 mm, širok 2.176 mm in visok 1.292 mm, njegova medosna razdalja pa znaša 2.700 mm. V večini dimenzij je torej nekoliko večji od modela 812 Superfast. Le medosna razdalja se je nekoliko zmanjšala. Oblika je podobna modelu Roma, vendar ima več tehničnih podrobnosti. Črna plošča pred pokrovom motorja in med žarometi je na primer aluzija na sprednji del zgodnjih primerkov modela 365 GTB/4 Daytona.

Ferrari 12Cilindri – kupe in spider

V notranjosti je zdaj že tradicionalni Ferrarijev volan. Za razliko od številnih drugih novih modelov te znamke pa je v njem osrednji zaslon za informacije in razvedrilo. Sicer pa se notranjost ne razlikuje preveč od tiste, ki smo jo videli v modelu Purosangue. Ok … Seveda 12Cilindri nima zadnjih sedežev.

Še vedno vas zanimajo italijanske cene? No … 12Cilindri stane vsaj 395.000 evrov kot kupe. Spider je še dražji in stane najmanj 435.000 evrov. Podobno bo verjetno tudi v Nemčiji. Drago. Vendar še vedno predvidevamo, da je modelna serija za naslednjih nekaj let že razprodana. Ferrari verjetno tudi tu počne stvari, ki jih počne Ferrari.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Bi imeli kitajski električni avtomobil za 4.800 evrov?

Prva Corvette E-Ray na svetu s prisilno polnjenim motorjem na svetu razvije 744 KM